מתי נצטרך מזרון נגד פצעי לחץ

פצע לחץ הוא פגיעה בעור וברקמה הבסיסית הנגרמת מלחץ ממושך על חלק מסוים בגוף. מזרון המיועד למניעת פצעי לחץ עשוי בדרך כלל מחומרים המפזרים את הלחץ באופן שווה על פני המזרון, ובכך מפחיתים את כמות הלחץ על אזור אחד בגוף. קיימים מספר סוגים של מזרונים להורדת לחץ, לרבות מזרני קצף, מזרני אוויר ומזרנים היברידיים.

במאמר זה נעבור על הגורמים שעלולים להצריך שימוש במזרון נגד פצעי לחץ, ונפרט בקצרה על כל אחד מן הגורמים.

 

באילו מקרים מומלץ להשתמש במזרן נגד פצעי לחץ

מזרון המיועד למניעת פצעי לחץ מומלץ בדרך כלל לאנשים שנמצאים במצב רפואי שיוצר סיכון לפתח פצעי לחץ או שכבר פיתחו פצעי לחץ בעבר. לפניכם רשימה עם כמה מהמצבים הנפוצים ביותר שבהם מומלץ ​​על שימוש במזרן מסוג זה:

נגד פצעי לחץ

    1. קושי בניידות:

אנשים עם מוגבלות בניידות מבלים פרקי זמן ממושכים במיטה או בכיסא גלגלים. זה כולל גם אנשים המרותקים למיטה לצמיתיות או מרותקים לכיסא גלגלים עקב מחלה או פציעה.

 

    2. מחלות שונות:

אנשים עם מצבים רפואיים שהופכים אותם לרגישים יותר לפצעי לחץ, כגון סוכרת, מחלות כלי דם היקפיות או פציעות בחוט השדרה מומלץ שיבדקו את האופציה להשתמש בפתרון של מזרון נגד פצעי לחץ.

 

    3. רגישות:

אנשים שיש להם היסטוריה של פצעי לחץ או מחלות עור מסוימות מומלץ להתייעץ עם המומחים של גאמידה care .

 

    4. עודף משקל:

אנשים הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר מומלץ לבדוק את האופציה של מזרן מוריד לחץ, זאת מכיוון שעודף משקל עלול להגביר את הלחץ על העור.

 

יש לשים לב שבאופן כללי, מזרן מוריד לחץ מומלץ לכל מי שמבלה זמן לא מבוטל במיטה או בכיסא גלגלים, ועלול להיות בסיכון לפתח פצעי לחץ. חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות או מומחה שינה כדי לקבוע אם מזרון מוריד לחץ מתאים לצרכים האישיים של הפציינט.

לסיכום,

מזרון נגד פצעי לחץ נועד למנוע פצעים ברחבי הגוף, שזה בעצם פגיעות בעור וברקמות הבסיסיות הנגרמות מלחץ ממושך על חלק מסוים בגוף. מזרן מסוג זה מפזר את הלחץ באופן שווה על פני השטח, ומפחית את הלחץ על אזור ספציפי בגוף.

מזרון זה מומלץ לאנשים עם מוגבלות בניידות, מצבים רפואיים שהופכים אותם לרגישים יותר לפצעי לחץ, היסטוריה של פצעי לחץ או לאנשים שסובלים מעודף משקל. מומלץ להתייעץ עם ספק שירותי בריאות או מומחה שינה כדי לקבוע אם מזרון מוריד לחץ מתאים לצרכים האישיים או אם לא.

פצעי לחץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר