ניווט בתהליך: פטור ממס הכנסה עקב מחלה

סיבות רפואיות שונות הן בין הגורמים העיקריים המזכים בקבלת פטור ממס הכנסה, אך הן עדיין לא מקנות זכאות אוטומטית. בכדי לממש את זכאותכם לקבלת פטור ממס הכנסה, יהיה עליכם להגיש טפסים ולעבור תהליך בירוקרטי. אז ממה מורכב התהליך וכיצד ניתן למקסם את סיכויי הצלחתכם? מוזמנים לקרוא ולגלות

 

פטור ממס הכנסה עקב סיבות רפואיות

סיבות רפואיות שונות מצריכות את הסובלים מהם להתמודד בשני מישורים, האחד – המצב הבריאותי עצמו והשני – ההיבט הכלכלי הנלווה. בכדי להקל על ההתמודדות עם המצב הכלכלי, מדינת ישראל מעניקה לזכאים פטור ממס הכנסה וזאת בתנאי כי נקבעו להם אחוזי נכות רפואית בשיעור של לפחות 90 % ולתקופה של מינימום 185 ימים.

פטור ממס הכנסה

מהן המחלות המזכות בפטור ממס הכנסה?

מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה הן רבות ומגוונות ובין הקטגוריות הבולטות בתחום ניתן למנות את המחלות הסופיות והמחלות הכרוניות. כמו כן, כדאי לדעת כי גם מצבור של מחלות 'קלות' יכול להגיע לכדי זכאות לקבלת פטור ממס הכנסה וזאת בתנאי כי אחוזי הנכות המשוקללים הגיעו ל – 90% ושמחלה אחת שווה לפחות ל – 40% נכות רפואית.

 

תהליך קבלת פטור ממס הכנסה עקב מחלה

במציאות אידיאלית, אנשים הסובלים מבעיות רפואיות ועומדים בתנאי הזכאות הקבועים בחוק, היו צריכים לקבל את הפטור ממס הכנסה באופן אוטומטי, אך לצערנו, בכדי לממש את זכאותם עליהם לעבור תהליך בירוקרטי בעיקרו, המתחיל בוועדה הרפואית מטעם ביטוח לאומי, בה נקבעים אחוזי הנכות הרפואית ומסתיים בהגשת טפסי הבקשה והמסמכים הנלווים השונים.

 

הגשת פטור ממס הכנסה עם חברה מקצועית

הכנה מקצועית לקראת הוועדה הרפואית והגשת טפסי הבקשה למימוש הזכויות הרפואיות שלכם, הם פרמטרים קריטיים להצלחת התהליך וקבלת פטור ממס הכנסה. לפיכך, חשוב ומומלץ להגיש את בקשת הפטור ממס הכנסה עקב מחלה עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום מימוש הזכויות הרפואיות.

פטור ממס הכנסה

תהליך קבלת פטור ממס הכנסה עם חברה מקצועית

קבלת פטור ממס הכנסה עם חברה מקצועית בתחום מימוש הזכויות הרפואיות מתנהל במספר שלבים פשוטים:

 

שיחה ראשונית

שיחת היכרות אחת קצרה תעזור לנו להבין האם אכן ניתן יהיה לקבל פטור ממס הכנסה במקרה שלכם.

 

פגישה במשרדי החברה

ככל ואכן קיימים סיכויים גבוהים לקבלת פטור ממס הכנסה עקב מחלה, הרי שהשלב הבא בתהליך יהיה פגישה מסודרת במשרדי החברה, במהלכה נבנה היטב את התיק הרפואי וגבש אסטרטגיית פעולה.

 

הכנה לוועדה הרפואית

לוועדה הרפואית תפקיד מהותי בקביעת הזכאות שלכם לקבלת פטור ממס הכנסה ולפיכך, הכנה מיטבית תעזור לכם למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם להוציא את מירב אחוזי הנכות האפשריים.

 

לסיכום

סיבות רפואיות ומחלות שונות, יכולות בהחלט לזכות אתכם בקבלת הטבת פטור ממס הכנסה, כל עוד נקבעו לכם שיעור אחוזי נכות גבוהים ולתקופה העולה על 185 ימים. תהליך מימוש פטור ממס הכנסה עקב מחלה הוא תהליך בירוקרטי בעיקרו, הכרוך בין השאר בהגשת טפסים שונים, כאשר הדרך המומלצת ביותר היא להיעזר בזירותיה של חברה מקצועית בתחום מימוש זכויות רפואית.

פטור ממס הכנסה עקב מחלה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר