3 אטרקציות שניתן למצוא בדילים של ים המלח

הי חברים, לפני שאתם קונים כרטיס לדובאי, בים המלח כבר ביליתם השנה? האזור הקסום הזה של הארץ, עם כל הכבוד, מכניס שלל החוויות נוסח חו"ל לכיס הקטן.

לא מאמינים? לפניכם רשימה של האטרקציות השוות אותן תוכלו לפגוש אם רק תסעו עוד קצת דרומה.

ומה לגבי המחירים? אנחנו מודעים לכך שאתם לא עומדים לשדוד בנק למימון החופשה, ולכן אנו מגישים לכם אטרקציות אלופות שניתן להשיג בדילים של ים המלח בזיל הזול.

אורזים לכם חופשה קסומה במחיר שפוי.

 

האטרקציות הפיקנטיות שתוכלו למצוא רק באזור ים המלח

חובבים ריגושים? העבודה תובענית להשתגע ומתחשק לכם לנקות את הראש בקצף מלוח? אתם לא צריכים לקחת הלוואה כדי לממן לכם חופש כלבבכם, תוכלו למצוא בים המלח דילים זולים לאטרקציות השוות. רק חשוב שתהיו דרוכים כדי שלא תפספסו הזדמנויות. לפניכם רשימת אטרקציות מומלצות למטייל המתחיל באזור ים המלח:

 

מלון דיוויד ים המלח ריזורט וספא (מלון מרידיאן לשעבר)

מתכננים חופשה קסומה? בקניון ים המלח מספר רב של הצעות למלונות אטרקטיביים בים המלח. מלון דיוויד ים המלח, מציע לכם מרכז ספא לכל מי שעיסויים וג'קוזי הם אישיו עבורו, מסעדת בשר עשירה ובית קפה לסגנון ארוחות קליל, בריכת שחייה, מגרשי ספורט, ופעילויות מגוונות לכל המשפחה. ניתן להתארח במקום באופן זוגי או משפחתי, המלון ייתן לכם מענה מושלם בכל מקרה.

 

"אפקט הפחד" – מתחם פנטזיה פתאל לאונרדו קלאב

לא לבעלי לב חלש! אנו מודיעים זאת מראש שלא תהיינה אי הבנות, שכן מבוך האימה הזה, לא ייתן לכם להישאר אדישים – שלושה מסלולים שונים מעוררי חלחלה, רק מי שביקר שם יוכל להבין זאת. המתחם ממוקם בלובי של מלון לאונרדו קלאבים. במקום גם פועל קולנוע D7, שם תוכלו לצפות בסרטי תלת מימד מרהיבים בשילוב אפקטים של תחושת רוח, גשם, תנועה וחום. למי שנמאס מהיומיום המשעמם – בואו ליהנות מחוויה חושית מעוררת.

 

חמי עין גדי

ברקע הנוף המדברי הצחיח של עין גדי, פועל לו מתחם בריכות מחומם של מים תרמו מינרליים. במסגרת הטבילה בחמי המים תוכלו ליהנות מחוויה הוליסטית משחררת של גוף, נפש וטבע. במקום פועל מרכז טיפולים מפנק, שם תוכלו להנות מפילינג מלחים עמוק, מחבישת הבוץ השחור הידועה, ומשלל טיפולי ספא ועיסויים נוספים.

באים בקיץ? תגידו ככה! מחכה לכם נוסף לכל גם בריכת מים מתוקים, חוף ים מטופח, מסעדה משובחת, חנות קוסמטיקה נוסח ים המלח ופינות מנגל. בקיצור, ארזו את המטלטלים, אתם מוזמנים!

 

גם אתם החלטתם לבוא לנפוש בים המלח? ידענו!

חבל הארץ הדרומי הזה, השופע אטרקציות ייחודיות, מזמין את כל מי שנפש תייר לו, לבוא ולהירגע באופן מוחלט בזרועותיו של הטבע. חפשו עוד היום את הדיל השווה עבורכם, והבטיחו לעצמכם חופשה מתוקה בטעם מלוח.

איש צף

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר