אילו דברים ניתן להבין בקורס מיינדפולנס?

השגרה השוחקת, עומסי העבודה ולחצי היום יום, מובילים רבים לחפש מפלט ודרך התמודדות עם קשיהם.

אחת מן הדרכים, היא תרגול מיינדפולנס.

רבים החלו ללמוד קורסי מיינדפולנס, לתרגל, ולחיות בדרך חיים זאת.

אילו דברים ניתן להבין בקורס מיינדפולנס? בואו נתחיל.

 

חיבור עצמי – זה שם המשחק

לא מעטים האנשים, אשר מתהלכים בעולם בתחושה שמשהו לא נכון ולא טוב להם. אותם אנשים לרוב, אינם מבינים מהי הסיבה לכך, ובשל כך, לא פעם מלקים את עצמם.

הלקאה זאת יוצרת תסכולים רבים, אכזבה עצמית, ומובילה לחוסר יכולת להתקדם בחיים, ולהגיע לחיים שלווים ושלמים. הפתרון האידאלי לאנשים אלו, הוא קורס מיינדפולנס.

 

קורס מיינדפולנס – נעים להכיר

קורס מיינדפולנס, מוביל אנשים רבים, אשר אינם שלמים עם עצמם ועם מקומם בחיים, ואינם יודעים כיצד להתמודד עם הקשיים והלחצים. הקורס יסייע לשנות את צורת החשיבה שלכם, את דרך ההסתכלות על העולם והבנתו, ויסייע להגעה לאיזון וחיים שלווים ושלמים.

 

מיינדפולנס – קצת הסברים

אז לאחר שהבנו כי קורס מיינדפולנס הוא פתרון אידאלי אשר משנה את חייהם של רבים, בואו נעשה מעט סדר בעניין, ונבין מה זה בכלל אומר.

מיינדפולנס, משמעותו בעברית קשיבות. מדובר בהתייחסות להווה, לרגע הנוכחי, לכאן ועכשיו, תוך התייחסות והתבוננות פנימית, מיקוד עצמי, והבנת הסביבה באופן שאינו שיפוטי ומלא חמלה.

 

מאיפה זה התחיל?

שיטת המיינדפולנס נולדה מהמושג "סאטי". מדובר במושג בודהיסטי, אשר עוסק באיזון והתרחקות מן הסבל. כיום, רבים משתמשים בשיטה, לרבות פסיכותרפיסטים, טיפולים אלטרנטיבים ועוד.

כמו כן, השיטה אינה מיועדת רק למבוגרים, שכן צעירים רבים לומדים כיום את השיטה, על מנת להשריש את דרך ההסתכלות של השיטה כבר מגיל צעיר, על מנת שזאת תסייע להם בעתידם.

 

אילו דברים ניתן להבין בקורס מיינדפולנס?

כאמור קורס מיינדפולנס מסייע לחיבור ולקשיבות עצמית, ולהגעה לאיזון וחיים שלווים. כמו כן, מיינדפולנס משנה את דרך ההסתכלות שלנו על החיים, ללא שיפוטיות ועם חמלה, תוך התייחסות לחוויית הרגע הנוכחי.

בנוסף, מיינדפולנס מסייעת לנו להתמודד עם כעסים, מתחים ולחצים, ולהפחית תחושות של חרדה ודיכאון, אשר חיי היום יום והשגרה מביאים אלינו, ומובילה אותנו לחיים בריאים יותר. שיטת מיינדפולנס אף משפרת את הריכוז והקשב שלנו, מאפשרת שינה טובה יותר, מחזקת את המערכת החיסונית ומקלה על כאבים כרוניים.

 

גוף ונפש

לקורס מיינדפולנס, השפעה גם על החיבור בין הגוף לנפש. תרגול צורות נכונות של ישיבה, עמידה והליכה אשר להם השפעה על התודעה שלנו. השפעה זו, מסייעת להגעה לזקיפות.

 

מדיטציה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר