3 דרכים להעביר את הזמן באוטובוס

כל אחד מאתנו מכיר את הרגע הזה שבו ניצבת בפניו נסיעה ממושכת באוטובוס וכל מה שעובר בראש זו השאלה: "איך אפשר להעביר את הנסיעה הזו מבלי להשתגע?". בתור מי שחוו את הנסיעות האלה באופן קבוע, החלטנו לצאת ולבדוק את הדרכים הטובות ביותר. חזרנו עם 3 מהן שיישמנו ממש לא מזמן וכדאי לכם להכיר אותן מקרוב.

 

תכירו קודם את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר להעביר באמצעותן את הזמן באוטובוס, עליכם לדעת כי מדריך זה נכתב לאחר שנסענו כל יום כ – 4 שעות סך הכול באוטובוס מכיוון אחד לאחר. אנחנו יודעים, זה נשמע לכם הזוי, אבל זו האמת. עד לפני כמה שבועות היינו צריכים לנסוע אל מקום העבודה שלנו (שנמצא מחוץ לארץ) שהיה במרחק כמה ערים מאתנו. אין לנו רישיון וגם אם היה, היינו מעדיפים להימנע מנהיגה בצד ההפוך של הכביש. הדבר גרם לנו לעלות על אוטובוס ולמצוא דרכים יצירתיות להגיע אל מקום העבודה בדרך נעימה. כשהבנו שמדובר בעניין שמקשה על אחרים, הבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך בנושא וכך עשינו.

 

רוצים לנסוע באוטובוס בנעימים? תכירו את הדרך ה – 1

הדרך הראשונה שגילינו אותה ממש במקרה היא שמיעת פודקאסטים. אנחנו מוכרחים להודות שעד לא מזמן לא התרשמנו מכל תרבות הפודקאסט. חשבנו שמדובר בעניין חולף שאנשים מתלהבים עליו. אבל ביום ראשון אחד, שמענו במקרה פודקאסט התפתחות אישית שגרם לנו להבין הרבה דברים על החיים שלנו. הוא היה כל כך משמעותי בשבילנו שהחלטנו לעזוב את מקום העבודה ההוא ולמצוא מקום חדש שנמצא בקרבת מרחק הליכה מהבית.

 

רוצים לנסוע באוטובוס בנעימים? תכירו את הדרך ה – 2

הדרך השנייה שתאפשר לכם לנסוע באוטובוס בנעימים היא באמצעות צפייה ישירה בסרטים וסדרות. יש מגוון רחב של אפליקציות שניתן להוריד למכשיר הנייד או לטאבלט. כך שכל אחד יכול למצוא את האפליקציה שמציגה את הסדרות או הסרטים שמתאימים לסגנון שלו. הנה כמה סגנונות שאנחנו הספקנו לראות בנסיעות האחרונות שלנו:

  • סרטים צרפתיים
  • סדרות ישראליות
  • סדרות מתח אמריקאיות

 

רוצים לנסוע באוטובוס בנעימים? תכירו את הדרך ה – 3

אם אתם רוצים להעביר את הזמן של הנסיעה בכיף, כדאי שתכירו את הדרך שמתאימה למי שאין לו בעיה לישון בכל מקום. מדובר בדרך שמצריכה מכם כרית מתנפחת, שמיכה דקה שמתקפלת לתיק קטן ואטמי אוזניים. אנחנו יכולנו לישון 3 שעות יותר בכל יום בזכות הדרך הזו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם, קוראים יקרים, את 3 הדרכים הטובות ביותר להעביר את הזמן באוטובוס בעת נסיעה ממושכת. אנו מציעים לכם לבחור את הדרך המתאימה לכם ולבדוק אם היא אכן מעבירה לכם את הזמן בנעימים. שיהיה בהצלחה ונסיעה טובה!

כביש

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר