4 דרכים להתמודדות עם זוגיות במשבר

כבר משחר ההיסטוריה האדם היה יצור חברתי, לא נועדנו לחיות לבד כמו בעלי חיים אחרים, והמסגרת המינימלית אך הנפוצה ביותר שבה חיים בני אדם מבוגרים היא זוגיות. זוגיות טובה היא כמובן הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לכל בן אדם עלי אדמות. בן או בת זוג אוהבים, תומכים, קשובים ומכילים יכולים לסייע לכל אחד בצורה משמעותית, לעזור בהתמודדות עם אתגרים או מכשולים, וכמובן להיות לצידו של האדם גם ברגעים היפים והטובים ביותר. אבל מה עושים כאשר זוגיות טובה נקלעת למשבר? וכמעט שאין זוגיות, גם זו שנראית מושלמת לחלוטין, שלא נקלעה למשבר אחד לפחות.

 

4 הדרכים להתמודד עם זוגיות במשבר

אין ספק שמצב של זוגיות במשבר הוא מצב קשה מאוד עד בלתי אפשרי. משבר ביחסים הזוגיים פוגע במצב הרוח, ממלא את הראש, ומקשה על עיסוק ותפקוד יום יומי. כדי להקל עליכם בהתמודדות ולסייע לכם לפתור את המשבר כמה שיותר מהר אספנו כאן עבורכם 4 עצות ודרכים מצוינות שיסייעו לכם לצאת מהמשבר ולהחזיר את הזוגיות שלכם למסלול.

 

אל תאמינו לסיפורים

הסיפורים שאנו מדברים עליהם הם הסיפורים שאת או אתה מכניסים לעצמכם לראש. כמובן שכולנו מעדיפים לחשוב שהבעיה נמצאת אצל הצד השני ולא אצלנו. ברגע שאת או אתה מחליטים שדבר כלשהו שסיפרתם לעצמכם הוא לא בסדר מגיעים רגשות רעים. הרגשות הרעים גורמים לבעיה, והבעיה מפתחת סיפור של משבר זוגי. חשוב לחזור לתחילת התהליך ולהבין שאם יש משהו לא בסדר את או אתה צריכים לתקן אותו ולא בן הזוג השני.

 

אל תגיבו

כמובן שאנו לא מתכוונים לשמור רגשות רעים ולכלוא אותם בפנים. שימו לב למצב שלכם ותבינו שאם יש לכם הרגשה רעה או לא תקינה שנובעת מבעיה אישית שלכם אין שום סיבה להוציא את ההרגשה הזו על בן או בת הזוג. שתו כוס מים, עשנו סיגריה, צאו לריצה, או שתעשו כל דבר אחר שירגיע אתכם. העיקר שבן או בת הזוג לא יסבלו בגלל הרגשה רעה שלכם.

 

אל תנסו לשנות את בן או בת הזוג

בן או בת הזוג שלכם לא מנסים לעצבן אתכם בכוונה, נסו להגיע לתובנות חדשות על עצמכם כדי שתוכלו לצמוח מהאתגר ולהבין מי אתם באמת. תודו על ההזדמנות ותשימו לב מה מכעיס אתכם או מפריע לכם, אחרי שתגיעו לתובנות נסו להתמודד עם עצמכם.

 

תהיו שמחים בזוגיות שלכם

נסו לראות את התמונה בכללותה. בסופו של דבר אתם נמצאים בזוגיות עם בן או בת זוג שמאוד אוהבים אתכם. הם לא עושים משהו רע בכוונה כדי לעצבן אתכם גם אם זה מה שאתם מרגישים לפעמים. במקרה הגרוע ביותר מציבים מולכם מראה שמשקפת את האני האמיתי שלכם ונותנת לכם הזדמנות להשתפר ולגדול.

נשיקה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר