מחוץ לקופסה: הכירי 7 סוגי קשרים מעניינים

עולם הקשרים הבינאישיים הוא רחב ומגוון, ומכיל אפשרויות רבות מעבר לקשר רומנטי סטנדרטי. הנה 7 סוגי קשרים מעניינים ששווה להכיר.

 

1 – קשר פתוח

מדובר על קשר זוגי בו שני הצדדים חופשיים לקיים קשרים רומנטיים או מיניים עם אחרים. קשר זה מתאים לאנשים שמעוניינים בחופש וחוויה, אך חשוב שיתבסס על תקשורת פתוחה, אמון וכבוד הדדי. אנשים רבים הנמצאים בסוג קשר כזה פונים לאתר של דדי שוגר כדי לספק את צרכיהם.

דדי שוגר

2 – קשר פוליאמורי

זהו קשר זוגי בו מספר אנשים (יותר משניים) נמצאים בקשר רומנטי ביניהם. קשר זה מורכב ודורש ניהול רגשות ותקשורת מיוחדים. יחד עם זאת, סוג קשר כזה יכול להוות חוויה עמוקה ומספקת עבור אלה המעוניינים בה.

 

3 – קשר אפלטוני

זהו קשר חברי קרוב בין גבר ואישה שאינו כולל משיכה מינית. קשר זה יכול להיות מפרה ותומך, ומאפשר שיתוף רגשות, מחשבות וחוויות באופן עמוק. זהו קשר המתאים יותר להיכרויות של גיל הזהב.

 

4 – קשר "ידידים עם הטבות"

מדובר על קשר שבו קיימת אינטימיות פיזית אך אין מחויבות רומנטית. קשר זה יכול להיות פתרון נהדר למי שמעוניין בקשר קרוב אך אינו מוכן למערכת יחסים רצינית.

 

5 – קשר רומנטי מחייב

הקשר הרומנטי המחייב הוא סוג קשר מאוד נורמטיבי. אנשים רבים חולמים להכיר בן או בת זוג לקשר רציני שיוביל למגורים משותפים או לחתונה, ולכל היותר לזוגיות משותפת המוכרת בציבור.

 

6 – קשר בשלט רחוק

זהו קשר שבו בני הזוג גרים במקומות שונים ומתקשרים בעיקר דרך טכנולוגיה. קשר זה יכול להיות מאתגר, אך מאפשר זמן איכות משמעותי וצמיחה אישית.

 

7 – קשר ספציפי ומותאם

ישנם אתרי הכרויות שונים המעניקים שירותי הכרויות ספציפיים לאנשים מאותו עולם תוכן. למשל, הכרויות לעשירים, הכרויות לגרושים גרושות, הכרויות למגזר הדתי, לגיל הזהב ועוד. באתרים הללו יש סיכוי טוב למצוא מישהו מהעולם שלך, דבר שמסייע לנהל שיח עמוק יותר ולמצוא את ההתאמה המושלמת בשבילך.

 

ההחלטה היא שלכם

בין אם תבחרי בקשר רומנטי מחייב ובין אם בסוג קשר אחר שאינו מחייב, חשוב לדעת בראש ובראשונה מהם הצרכים, הרצונות וההעדפות שלך, על מנת שתדעי מהו סוג הקשר המתאים לך. בנוסף, כל סוג של קשר דורש התאמות, ציפיות ברורות ותקשורת פתוחה. גם לא כל קשר מתאים לכל אחד ולכן חשוב לדעת מה את רוצה. יחד עם זאת, קשרים יכולים להשתנות ולהתפתח לאורך זמן. לכן, חשוב להיות פתוחים לשינויים ולצרכים של הצד השני.

 

סיכום

הכרת סוגי קשרים שונים יכולה להרחיב את האפשרויות ולפתוח דלתות לחוויות חדשות ומספקות. זכרי, אין דרך אחת נכונה לחיות, והכי חשוב להיות נאמנה לעצמך ולרצונות שלך. כך תוכלי לגלות עולם שלם של קשרים משמעותיים ומעשירים. המאמר נכתב בשיתוף >> ריצ'מי.

סוגי קשרים מעניינים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר