לא עושים לכם לייק בטינדר? אפשר גם אחרת

למצוא כיום קשר, לא משנה לאיזה מטרה, זה לא דבר קל. מעבר לתנאים הבסיסיים שצריכים להתקיים (למשל, שתכירו מישהו שיהיה מעוניין גם בכם), צריך למצוא גם פלטפורמות שונות כדי להכיר את האנשים הפוטנציאליים. בטינדר יש כבר הצפה, כך שכמעט ואי אפשר להשיג מאץ' שמוביל למשהו, ובמציאות קשה לגשת לאנשים שאתם לא מכירים ולא יודעים מה הכוונות שלהם. במיוחד לצורך זה נועדו אתרי סטוצים, ונסביר לכם על היתרונות שלהם כאן לפניכם.

 

גישה להתאמות פוטנציאליות

אתר סטוצים יכול להיות מושלם עבור הגדלת מאגר השותפים הפוטנציאליים שלכם. יש באתרים כאלה אנשים שלא בהכרח נמצאים בפלטפורמות אחרות, ובוודאי יותר אנשים מאלה שאתם נמצאים איתם בקשר מהמעגל החברתי שלכם. אתר כזה יכול לחבר אתכם עם אנשים שחולקים תחומי עניין, העדפות וצרכים דומים- כך שתוכלו להרחיב את הסיכויים שלכם למצוא התאמה.

  גישה להתאמות פוטנציאליות

 

העדפות ספציפיות

באתרי הכרויות ניתן לבנות פרופיל ובו אפשר לציין העדפות ספציפיות, אם זה בנוגע לגיל, מיקום או סוג הקשר שאתם מחפשים. דבר זה יכול לעזור לכם בסינון של אנשים שלא מתאימים לכם, ולהתחיל בקשר עם כאלה שרואים איתכם עין בעין.

 

נוחות

אתרי היכרויות וסטוצים הם נוחים מאוד. גם מבחינת זה שאפשר לגלוש בהם מתי שאתם רוצים מאיפה שאתם רוצים- כך שאפשר לשלב זאת בקלות בתוך הלו"ז שלכם, וגם בזה שהגלישה עצמה מציעה חווית משתמש מותאמת. אתם יכולים לדפדף בין פרופילים, לשלוח הודעות, והכל בצורה נוחה ולא מסובכת.

 

מתאים לאנשים מופנמים יותר

לפעמים כשמחפשים קשר קליל יותר, אנשים מופנמים יותר פחות מצליחים לגשת לכך. באתר שמיועד לקשרים קצרי טווח או כאלה ללא מחויבות, הרבה יותר קל להיפתח ולדבר עם הצד השני על הרצונות, הצרכים וההעדפות של שני הצדדים.

 

אלגוריתמים

אתרי היכרויות משתמשים באלגוריתמים שמנתחים את הפרופילים השונים ומנסים לייצר התאמות ביניהם. דבר זה יכול לחסוך לכם זמן ומאמץ במציאת שותפים להרפתקה הבאה שלכם.

 

פחות לחץ

ליזום שיחות באתר היכרויות שמיועד לקשרים קלילים יכול להיות הרבה פחות מאיים מליזום שיחות בפלטפורמות שונות שיכולות להתאים גם לזוגיות, חברויות וכדומה. זה יכול להפחית את הלחץ ולאפשר לשלב ההיכרות להיות רגוע והדרגתי יותר.

 

חינמיות

יש כל מיני פלטפורמות להיכרויות, שחלקן מציעות מנויי פרימיום. השיטה של המנויים האלה היא שאם תשלמו כסף- אתם תזכו לחשיפה גבוהה יותר וכך הסיכוי שלכם למאץ' הוא גבוה יותר. לעומת זאת, פרופילים שלא משלמים כסף באפליקציות האלה עלולים לקבל מעט מאוד חיבורים. על כן אתרי היכרויות חינמיים בהם אין צורך בתשלום למנוי יכולים להיות יעילים יותר בחשיפה וביצירת קשר.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים קשר קליל וכיפי לשני הצדדים, כדאי להצטרף לאתר היכרויות ייעודי בזכות שלל היתרונות שהוא יכול להציע לכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר