הקשר בין בשר לבריאות

הקונספט של מסעדות שבשר הוא גולת הכותרת בהן הולך וגדל עם השנים. חווית בחירת הבשר בויטרינה הגדולה והמפוארת היא חלק בלתי נפרד מהארוחה, וכולם מחכים בציפיה להגעת משטח הצלייה ועליו הסטייקים, הקבבים והלבבות. אמנם מדובר בחגיגה קולינרית גדולה, אבל לא רק. הקשר בין בשר לבריאות הוא ישיר, ועל כך נרחיב במאמר הבא.

בטח בשר

"וואו, איך התפוצצתי"

כולנו מרגישים את תחושת השובע המוגזמת אחרי ארוחה גדולה. בדרך כלל התחושה הזו תגיע או אחרי שאכלנו יותר מדי, או אחרי שאכלנו מאכלים שגורמים לנו תחושת שובע קיצונית לטווח הקצר, אך תוך שעה-שעתיים תתעורר בנו שוב תחושת התאבון.

בשר, להבדיל מהרבה סוגי מזון אחרים, הוא גם משביע, גם מזין ולרוב גם לא יגרום את תחושת השובע הקיצונית שמלווה בכבדות, כאבי בטן ועייפות.

הקשר בין בשר לבריאות

הקשר בין בשר לבריאות הלך ונהיה ברור יותר עם השנים. אם בהתחלה האדם היה ניזון מפחמימות, דגנים וירקות, מרגע שהתחיל לאכול בשר התגלו סגולות שהבשר יכול להעניק לגוף.

אז איך אנשים צמחוניים וטבעוניים שורדים?

זה לא שאי אפשר בלי. אנשים צמחוניים וטבעוניים, או אנשים שנמנעים מאכילת בשר בגלל סיבות כאלו ואחרות, בהחלט יכולים למצוא תחליפים לחומרים שנמצאים בבשר וחשובים לגוף האדם, אולם צריכת בשר תתן את החומרים האלו לגוף בצורה ישירה ויעילה יותר.

איך הקשר בין בשר לבריאות בא לידי ביטוי?

ישנם המון יתרונות לאכילת בשר, שמשפיעים באופן ישיר על הגוף ובריאותו.

הבשר מכיל חלבונים וחומצות אמינו שמסייעים לבניית שרירים תקינה בגוף. בנוסף, אכילת בשר מגבירה משמעותית את רמות האבץ שבגוף. האבץ הוא חשוב והכרחי בחיזוק המערכת החיסונית שלנו.

בבשר האדום אפשר למצוא כמויות גדולות של ברזל. הברזל הוא אחד המינרלים החשובים בגוף האדם. הוא אחראי בין היתר על שליחת חמצן לרקמות שבגוף, מחזק את המערכת החיסונית ומייצר אנרגיה. בעוד ברזל ניתן למצוא גם במקורות אחרים, הברזל שבחי מנוצל בצורה טובה יותר מאשר הברזל שבצומח.

נוסף על כל אלו, אכילת בשר גורמת לתחושת שובע מיידית, ומסייעת בירידה במשקל. זה לא סתם שבשנים האחרונות הולכת ומתחזקת תזונת הפלאו, המתבססת על אכילת בשר מרובה וניצול החומרים הטובים בו להרזייה ולשמירה על הבריאות בו זמנית.

רוצים להכין בשר מעולה?

לא חייבים ללכת למסעדות בשר על מנת להנות מבשר. ארגון על האש ביתי הוא אחת מהאפשרויות הנהדרות לארוחת צהריים או ערב משביעה וטעימה. מעבר לחברה הנעימה שאווירת העל האש מביאה איתה, הבשר הטעים ישלים את התמונה.

גריל הוא המותג המוביל בעולם לחובבי הברביקיו. רוצים להבטיח על האש מעולה? היכנסו לאתר של וובר ובחרו לעצמכם את מותג הגריל המועדף עליכם מבין גריל גז, גריל פחמים ומעשנת בשר. אז שיהיה בתאבון ולבריאות!

וובר grill.co.il

להלן מאמר נוסף בנןשא – איך הבריאות קשורה לביטוחים שלנו.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר