זוגיות בריאה – האם קיימת הגדרה

לכל אחד יש את המתכון שלו לזוגיות טובה ואין הגדרה אחת כדי להסביר מהי זוגיות בריאה. אולם בכל זאת ישנם מספר עקרונות שבלעדיהם לא ניתן ליצור מערכת יחסים חזקה שתחזיק מעמד גם בימים קשים. העקרונות הללו הם כבוד הדדי, הערכה הדדית ומוטיבציה גבוהה לעבוד על הקשר הזוגי ולאפשר לו להתפתח ולצמוח עם הזמן. 

 

זוגיות בריאה – מהי?

זוגיות בריאה מתאפיינת ביציבות ועמידות בפני שינויים באורח החיים, עליות ומורדות, משברים וקשיים, בכבוד הדדי והערכה הדדית וכמובן, אוקיינוסים של אהבה. זוגיות בריאה מאפשרת לשני בני הזוג לדבר, לשתף, לקבל מענה והבנה וגם חיבוק עם צריך, וגם אם רבים תמיד מוצאים את הדרך להשלים. אם גם אתם רוצים ללמוד איך מוצאים זוגיות בריאה, היכנסו לאתר הבית של מרכז מבינים זוגיות בניהולו של ליאור גור בכתובת https://liorgur.com.

מערכת יחסים בריאה

עקרונות הזוגיות הבריאה

רבים מאיתנו תוהים מדוע עד היום טרם מצאו זוגיות שעונה על הצרכים והחלומות שלנו. לעיתים הסיבה היא דפוסים הרסניים שאימצנו לעצמנו ומושכים אלינו דווקא את האנשים הלא מתאימים, ולעיתים זה הקושי שלנו ליזום קשר ולפתחו. כדי שנוכל לזהות זוגיות בריאה אנו צריכים לבחון את העקרונות הבאים:

  • הדדיות – האם אתם מרגישים שאתם מעניקים ומעניקים ולא מקבלים דבר בתמורה? קשר זוגי צריך להיות הדדי, לתת וגם לקבל הקשבה, הבנה, תמיכה ורצון לתקן ולשפר את הדרוש תיקון.
  • תקשורת טובה – האם אתם יכולים לספר לבן הזוג הכל או חוששים מזעמו? האם אתם חווים בדידות, אטימות, אי הבנה לקשייכם או התעלמות? במערכת יחסים בריאה ניתן לדבר על הכל, לשתף את התחושות והקשיים שיש לכם ולקבל מענה של מילה טובה, חיבוק, או לכל הפחות הנהון של הבנה.
  • לטוב ולרע – מערכות יחסים טובות ובריאות צומחות עם הזמן, לומדות להסתגל לשינויים, עוברות משברים ומחזיקות מעמד גם בימים קשים.
  • מוטיבציה לעבוד על הקשר – גם בין זוג יונים לעיתים יש ריבים, אי הסכמות או ויכוחים, עם מוטיבציה לעבוד על הקשר למענכם ולמען בת הזוג צריך מוטיבציה ורצון להשתנות.

 

איך לומדים למצוא זוגיות בריאה

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לרכוש כלים למציאת זוגיות בריאה באמצעות הבנת הדפוסים השליליים שהובילו אתכם עד היום למצוא בני זוג לא מתאימים, באמצעות העלאת הבטחון והערך העצמי ולחזק את היכולות ליזום ולפתח קשרים רומנטיים, שחרור חסמים, ניהול קונפליקטים, תחזוק הקשר הזוגי וכלים רבים אשר יעשירו את עולמכם ויתרמו למציאת זוגיות בריאה שתעניק לכם בית חם, אושר ובריאות נפשית.

 

מרכז מבינים זוגיות

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו להבין סוף סוף מדוע עד היום עדיין לא מצאתם קשר זוגי יציב ובריא, לקבל כלים משמעותיים לחיים ואם תבחרו בכך, תוכלו גם לקבל הדרכה ואימון אישי לשינוי חיובי מהותי.

מערכת יחסים בריאה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר