זום – תוסף מזון של חברת טבע

זום הוא תוסף טבעי ייחודי אשר מאפשר לטפל בבעיות של קשב וריכוז באמצעות חומרים טבעיים בלבד.

הפרעות קשב וריכוז – עלייה משמעותית במודעות ובדרכי הטיפול

בשנים האחרונות לא ניתן להתעלם מן העובדה כי יותר ויותר ילדים מאובחנים על הספקטרום של הפרעת קשב וריכוז, כאשר במקרים קשים מדובר בבעיה אשר עלולה להוביל לנשירה מהלימודים  או עיכוב בתהליך הלמידה, כמו גם בעיות חברתיות והתנהגותיות אשר משפיעות באופן ישיר על התחושה האישית כמו גם הביטחון העצמי והדימוי. לאור כך, עולם הרפואה לא נשאר אדיש וכיום ניתן למצוא בשוק לא מעט תרופות גנריות אשר מאפשרות לילדים להיכנס לריכוז למשך שעות רבות, אולם מחקרים אשר נעשו בתחום הראו כי לתרופות הללו יש תופעות לוואי קשות ביותר אשר כוללות בין היתר בחילות, הקאות, כאבי ראש, כאבי בטן, סחרחורת, אובדן תאבון ועוד.

בנוסף, הורים רבים מדווחים על תחושת אפאתיות של הילדים ועל שעות רבות בהם הם אינם מתקשרים, ועל כן הורים כמו גם רופאים מחפשים פתרונות טבעיים אשר יקלו את תופעות של קשר וריכוז ויקלו על חייהם של ילדים, בעיקר בתקופה קריטית ורגישה כמו גיל הנעורים. כיום, התוסף המוביל אשר נחשב לטוב ביותר בענף הרפואה הטבעית הוא ללא ספק זום, אשר מהווה את חוד החנית ופריצת דרך של ממש בתחום תוספי התזונה הטבעיים. מדוע? להלן הפרטים.

 

זום – תוסף תזונה טבעי לטיפול בהפרעות קשב וריכוז

זום תוסף להפרעות קשב וריכוז מבית חברת טבע הוא תוסף אשר נחשב ליעיל ביותר בעבור ילדים אשר סובלים מהפרעות קשב וריכוז, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתוסף אשר מבוסס על תמציות ייחודיות אשר נמצאו כיעילות לטובת טיפול בהפרעות קשב וריכוז. התוסף, אשר נוסה במבחני מעבדה נמצא כי הוא יכול להקל באופן משמעותי על מגוון רחב של תופעות הקשורות בקשב וריכוז, כל זאת בשל העובדה כי מדובר בתוסף אשר עשיר בתמציות, אומגה ופוספטידיל-סרין. בנוסף, בניגוד לתרופות הנגריות אין לתוסף הזה תופעות לוואי וילדים אשר השתמשו בו דיווחו על תחושה של הקלה, שיפור ביכולת הלמידה ואף שיפור בתחושה האישית, כל זאת בשל העובדה כי מדובר בתוסף ייחודי אשר מהווה פתרון אולטימטיבי בעבור ילדים אשר סובלים מהפרעת קשב וריכוז מאובחנת.

היכן ניתן לרכוש זום?

את תוסף התזונה הטבעי זום ניתן לרכוש באמצעות בית הפארם פארמה פלוס, במחירים נוחים ומבלי לצאת מהבית. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של פארמה פלוס https://pharmaplus.co.il, להכניס את התוסף לעגלה ולבצע רכישה מאובטחת אשר לאחריה תוכלו לקבל את התוסף אליכם הביתה. חשוב לציין כי מדובר בתוסף טבעי אשר איננו מחליף את התרופות הגנריות, אולם הוא מומלץ כטיפול משלים לצורך טיפול בבעיות של קשב וריכוז.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר