מה יולדת צריכה בימים שלאחר הלידה?

התואר: "אמא", אמנם לא נרכש באוניברסיטה, אבל קודמים לו תשעה ירחי לידה, שהם סדרה לימודית בפני עצמה, ותהליך של לידה, שאין מי בעולם שיגדיר אותו כפיקניק.

הימים הראשונים של ההורות מלווים בטיפול ראשוני, היכרות עם מיסטר בייבי על דרישותיו התובעניות והסתגלות למעמד החדש.

אז מה יולדת צריכה בימים שלאחר הלידה? אם אתם כאן, ואתם כפי הנראה מלאים רצון טוב ומסירות, המדריך הבא יעניק לכם טיפים שווים לפינוק יולדת טרייה.

 

חג הביקורים – לא באים בידיים ריקות

לאחר יום יומיים, הגיע הזמן לבקר את היולדת ולצפות בפלא הזעיר שהגיח לעולם סוף סוף. כמובן שיש לצרף לביקור המלכותי מתת מכובד, שיפנק את היולדת וגם ייתן לה מענה פרקטי. מה ניתן לתת ליולדת כמתנה? מגוון האופציות הוא רחב. כשמצד אחד בשלב הראשוני הזה, כל מתנה לתינוק תהיה יוזמה ברוכה: בגדים מעוצבים, כובעים, גרביים, שמיכה או מוצצים ומחזיקי מוצץ, בקבוקים או תיק לעגלה. ניתן היום לרכוש

מארזים ליולדת שמעניקים את כל מה שצריך בצורה יפה ומעוצבת להפליא, כך שאתם לא צריכים לשבור את הראש, מישהו עשה זאת קודם בשבילכם…

אם אתם מעוניינים לפנק את היולדת דווקא במתנה אישית, תוכלו להצטייד במארז אביזרי טיפוח של מותג מפורסם, בפיג'מה ביתית כיפית או בנעלי בית איכותיות. חשבו מה הכי ישמח את ליבה של אימא'לה, תוכלו להתייעץ עם הקרובים אליה בנוגע למתנה המועדפת.

 

קשטו את החדר בו היא עתידה להתארח

לאן פונה היולדת לאחר שיוצאת מבית היולדות? לבית החלמה? לבית של אמא? היו שם בשבילה וקשטו את החדר בצבעי המין הנולד, ברכות מחבקת. תוכלו להוסיף דובונים מתוקים, מארזי שוקולדים שתפקידם להעלות את מצב הרוח ברגעי נפילה, ובלונים בעיצובים קסומים. אין כמו לחזור מבית היולדות אל חדר שקושט והוכן במיוחד בשביל היולדת ותינוקה, זה ערובה לתקופת אחרי-לידה רגועה ונעימה הרבה יותר.

 

סוף סוף סלומון מעושן

תשעת חודשי ההיריון רצופים במאכלים "אסורים": פטה-כבד, סושי מאצות ים, אגז בנדיקט ועוד. הלידה עברה? זה הזמן לחגוג! שלחו ליולדת מנה עשויה היטב של מאכל שסוף סוף מותר לאכול. למזון שחלמו עליו במשך 9 חודשים, יש טעם מיוחד במינו…

 

רגע לנשום: מתנה לגוף שעבד כל כך קשה

הטרימסטר האחרון של ההיריון, הוא תקופה בה הגוף נושא עמו משקל בלתי מבוטל, מה שלעיתים יוצר עומס על שרירי הגב התחתון, וכן רפיון ומתיחות באזורים שונים בגוף. הלידה בעצמה גם היא חוויה של מאמץ עצום לגוף האישה. לאחר הלידה זה הזמן שלה לחזור לעצמה. תוכלו לשלוח לה שובר מפנק במיוחד לעיסוי מקצועי, שייתן מענה לגוף הכואב וייגע בנקודות הנכונות. ניתן להזמין מעסה עד הבית, או לשלוח את היולדת למכון עיסויים מקצועי, לפי בחירתה של מיסיס אמא.

בטן הריונית

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר