ניתוח הרמת עפעפיים – איך זה עובד וכמה זמן ההחלמה

מרבית המטופלים שצפויים לעבור ניתוח להרמת עפעפיים מוצאים את עצמם תרים אחר מידע מעמיק בנושא ברחבי הרשת. מדובר בעניין הגיוני. שכן, הם צפויים לעבור הליך ניתוחי שמצריך מהם הכנה נפשית. כדי להקל עליהם במציאת המידע בנושא, החלטנו לכתוב מדריך מקיף שיציג את כל המידע אודות האופן שבו הניתוח עובד ופרטים אודות משך ההחלמה. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על ניתוח הרמת עפעפיים. מדובר באנשים שעברו את הניתוח בחודשים האחרונים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי וביקשנו לקבל מידע בנושא.

לשמחתנו, יצרו איתו קשר מעל ל – 30 אנשים שעברו את ההליך. נעזרנו בכל אחד מהם וקיבלנו פרטים מקיפים אודות ההליך. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מהן. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה ונחוצה מאוד.

 

תכירו את הניתוח להרמת עפעפיים

ניתוח להרמת עפעפיים מתבצע על ידי מומחה להרמת עפעפיים. מדובר בניתוח שמתבצע במצבים שבהם העור והרקמות שמתחתיו צונחים כלפי מטה וגורמים לקמטים ולהיווצרות של עודפים בעור באזור העפעפיים. בשפה מקצועית, העודפים הללו נקראים שקיות. הדרך המוכרת ביותר להצעיר את מראה הפנים במצב שכזה היא ביצוע של ניתוח הרמת עפעפיים שמאפשר להעלים את השקיות.

 

הליך היציאה מהניתוח

הליך ההחלמה מתחיל מהרגע שבו המטופל יוצא מחדר הניתוח. בשלב זה, המטופל מועבר ליחידת ההתעוררות שם הוא שוהה למשך מספר שעות. בזמן זה, יש צוות רפואי שנמצא מסביבו, משגיח עליו ובודק את הפרטים הבאים:

  • מצב ההכרה שלו
  • הנשימה
  • מעקב לחץ דם
  • בדיקת מדדים ועוד

השחרור מבית החולים צפוי להיעשות לאחר כמה שעות.

 

ההחלמה מהניתוח בזמן השהייה בביתכם

לאחר שתצאו מבית החולים, אתם צפויים לקבל כל מיני הנחיות. למשל, שטיפת הראש שלכם מידי יום. בנוסף לכך, כדאי שתדעו שאתם עשויים למצוא את עצמכם חווים נפיחות ושטפי דם. אלו צפויים להתחיל ביום השני שלאחר הניתוח.

ההחלמה של תופעות אלו צפויה להתחיל להראות את אותותיה כשבועיים לאחר הניתוח ויש מי שרואים את ההליך ההחלמה עוד קודם לכן. חשוב לציין כי בימים הראשונים עליכם לשכב עם ראש מורם ולאחר כמה ימים, תוכלו לצאת מביתכם עם איפור משקפי שמש. בכל מקרה, כדאי שתדעו שיש להימנע ממאמצים גופניים חריגים בשבועות שלאחר הניתוח ומהטיה של ראש כלפי מטה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות הליך ניתוח להרמת עפעפיים וההחלמה ממנו. נאחל לכם בהזדמנות זו, קוראים יקרים, שתעברו את הניתוח בטוב ושתחלימו כמה שיותר מהר. שיהיה בהצלחה!

ניתוח עפעפיים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר