3 פינקים מומלצים ליום הנישואין

יום הנישואין שלכם מתקרב ואתם לא יודעים איזו מתנה להעניק אחד לשנייה? אתם לא לבד! יש הרבה זוגות שמוצאים את עצמם תוהים מה תהיה המתנה הכי טובה ומפנקת שיוכלו להעניק השנה. כדי להקל על הבחירה, יצאנו לבדוק עבורכם מהם הפינוקים המומלצים ביותר וחזרנו עם 3 אפשרויות. כך שתוכלו בסופו של דבר לבחור בפינוק המתאים עבורכם ביותר מבין ההיצע הקיים.

 

תכירו את המומחים בפינוקים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

קוראים יקרים, רגע לפני שנציג בפניכם את הפינוקים המומלצים ליום הנישואין, עלינו לומר לכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, החלטנו לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא – אנשים שהזמינו בעבר פינוקים לבן או בת הזוג. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר מקיף בנושא ובו ביקשנו לדעת מהם הפינוקים הנבחרים. קיבלנו מעל ל – 50 הצעות לפינוקים ובסופו של דבר בחרנו את אלו שחזרו על עצמם מספר רב ביותר של פעמים. אנו מזמינים אתכם לקרוא בעיון את הפינוקים הללו. שכן, הם יאפשרו לכם לחוות יום נישואין בלתי נשכח.

מסאז

פינוק מספר 1 שמומלץ ליום הנישואין

הפינוק ה – 1 שאתם צריכים להכיר מקרוב הוא עיסוי תאילנדי. מדובר בעצם ביום כיף בספא ובו אתם תקבל ומלבד העיסוי גם את הפינוקים הבאים:

  • ארוחת בוקר מגוונת
  • כניסה לבריכה
  • כניסה לג'קוזי ומרחצאות שקיימות במקום

הפינוק הזה יאפשר לכם ליהנות מזמן איכות יחד.

מטוס

פינוק מספר 2 שמומלץ ליום הנישואין

הפינוק ה – 2 שאתם צריכים להכיר כולל טיסה ליעד נחשק. כן, כן, אתם מבינים נכון. אנחנו מציעים לכם לקנות כרטיס ברגע האחרון ליעד שתוכלו להתפנק בו עם בטן גב למשך 4  – 5 לילות. תכינו את בגדי הים והכובעים, כי אתם הולכים ליהנות מפינוק מושלם שכולל הרבה ים ושמש.

 

פינוק מספר 3 שמומלץ ליום הנישואין

הפינוק ה – 3 יאפשר לכם לצאת שבעים ומדושנים מיום הנישואין שלכם. מדובר ביציאה אל מסעדה יוקרתית. כדי שתוכלו ליישם את הפינוק הזה, עליכם ליצור קשר עם נציג מטעם המסעדה לפחות חודשיים לפני יום הנישואין שלכם. שכן, מסעדות יוקרה עשויות להיות מלאות ואי אפשר להגיע כך סתם. בחרו במסעדה שמציעה מאכלים ששניכם אוהבים ותתארגנו מראש לקראת היציאה. תקנו בגדים חדשים, נעליים יפות ותסדרו בייבי סיטר במקרה הצורך. הפינוק הזה יאפשר לכם ליהנות מכמה שעות של רומנטיקה שמשולבת בטעם טוב.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הפינוקים שאנשים ממליצים עליהם ליום הנישואין. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק לבחור את הפינוק המתאים לכם ביותר ליום הנישואין הקרוב. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו בפינוק הולם שיאפשר לכם ליהנות מכל רגע! שיהיה במזל טוב!

גבר ואישה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר