פן לשיער בריא – יש חיה כזאת

שיער הראש הוא נושא המעסיק נשים וגברים כאחד באופן כמעט יום יומי. אנחנו מתעסקים בשיער המון – מורטים ומורידים היכן שצריך, צובעים, קוצצים, מחליקים, ובעיקר – מתעסקים בו כמעט בלי הפסקה.

אנחנו נעשה כמעט הכול בכדי לא לסבול מ"יום שיער רע", והרשת מפוצצת בפתרונות קסמים המבטיחים להפוך את השיער הדליל והעייף שלנו, לשיער מבריק ומלא חיים.

אין ספק כי אחד המכשירים החשמליים המזוהים ביותר עם טיפוח השיער הוא הפן – עליו נדבר במאמר הבא.

 

הכירי את הפן שלך

כמעט כולנו זקוקות אחת לכמה זמן להשתמש בפן לצורך ייבוש או עיצוב השיער. חשוב שתדעו כי מרבית מייבשי השיער אינם עומדים בתו התקן, ומחממים את השיער יתר על המידה, דבר שמזיק לו מאוד בהמשך.

הפונקציות השונות במייבש השיער יכולות לשמש אותו לייבוש השיער, להחלקתו, ואף ליצירת תלתלים ע"י שימוש בדיפיוזר. פן תקני עומד על הספק של עד 2000 וואט, ולפני הקנייה חשוב לבדוק האם קיימת אפשרות לשליטה במהירות ובחום של הפן.

 

דגשים חשובים נוספים בבחירת פן

לפני שרוכשים מייבש שיער, חשוב לנסות להשתמש בו ולאחוז בו, ולבדוק שהוא אינו כבד מדי. פן כבד מדי יקשה עליך את פעולת ההחלקה והייבוש, והשליטה והאחיזה בו יהיו פחות טובות.

מייבשי שיער עם מנוע AC קלים יותר במשקלם, ונוחים יותר לשימוש. בייבוש השיער אין להצמיד את הפן קרוב מדי לקרקפת, אלא להשאיר אותו במרחק של כמה סנטימטרים מהראש.

מניעה של מגע ישיר של הפן עם השיער תימנע חימום יתר, שעשוי להרוס את השיער שלכן.

 

פן הורס את השיער – האמנם?

אחד השימושים הנפוצים ביותר למכשיר הפן החשמלי הוא ייבוש השיער. המיתוס גורס כי ייבוש שיער בפן מחליש את השיער ו"שובר" אותו. המיתוס הזה נכון, בעיקר כאשר השימוש בפן הוא מוגזם ולא פרופורציונלי.

דוגמה לסוג שימוש שכזה הוא חימום מאסיבי של השיער בפן יותר מפעם – פעמיים בשבוע. אם אתם לא יוצאים מהבית בלי להשתמש בפן, הדבר עשוי להוביל בהמשך לדילול משמעותי בכמות השיער.

 

רכישת פן מקצועי

השוק מוצף במכשירי ייבוש שיער מסוגים שונים, אך אחד המוכרים והוותיקים שבהם הוא פן איתמר, המגיע בשני דגמים – 3600 ו4600. הפנים של איתמר עמידים ומחזיקים שנים רבות בזכות עיצוב ארגונומי ונוח, ההופך את ייבוש השיער למלאכה קלה לביצוע.

הפן של איתמר מגיע עם משתיק קול להפחתת הרעש ועם שתי פיות מצורפות, והשימוש בו מביא לתוצאות מקצועיות – ממש כמו במספרה. הפן של איתמר מתאים לכל סוגי השיער, ומאפשר עיצוב מהיר וייבוש קל ונוח של השיער.

 

לסיכום

בחירת מכשיר פן מקצועי תאפשר לכם לעצב ולייבש את השיער שלכם בצורה קלה.

הקפידו על דגשים של בחירת הפן, ושימוש נכון בו – ובכך תמנעו בהמשך הרס של השיער היקר שלכן.

אישה מסתפרת

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר