איך עושים ניקוי רעלים?

ניקוי רעלים הפך להיות חלק מהשגרה של חלק מהאוכלוסייה. כאשר יש לכך השפעות שיכולות להיות חיוביות, אך חשוב לעשות זאת בצורה מבוקרת ומקצועית. ניתן לעשות ניקוי רעלים בדרכים ובשיטות שונות. אז מה זה בכלל ניקוי של רעלים? ובאילו שיטות שונות ניתן לעשות זאת? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה כולל ניקוי רעלים?

יש דרכים רבים שניתן לטפל בבעיות רפואיות או למנוע אותן. יש כאלה שעושים פעילויות גופניות, כאלה שנוטלים תרופות שונות, מדיטציות בבוקר, יוגה בערב, לאכול בריא ועוד. אחת השיטות היא גם ניקוי רעלים. כאשר כפי שזה נקרא המטרה של הפעילות היא לנקות רעלנים שונים מהגוף שנכנסים לשם בעיקר בעקבות מזון לא בריא למערכת הגופנית.

איך לעשות גמילה

למי זה יכול מתאים?

באופן כללי אין הגדרה מדויקת מי הם האנשים שלהם זה מתאים יותר או פחות. ניקוי רעלים היא שיטה טבעית לפעול על מנת לגרום לגוף להיות בריא יותר. יחד עם זאת, חשוב להיות בבקרה על כך ולהתייעץ עם אדם מוסמך, עדיף בצורה רפואית, בכדי להבין מה טוב ונכון לגוף שלכם באופן ספציפי. לכל גוף מתאים דבר אחר ויש מספר שיטות של ניקוי רעלים לכן, כדאי להתייעץ עם מומחה לכך כמו שצריך.

 

איך ניתן לעשות ניקוי של רעלים?

כפי שציינו יש כמה שיטות שבאמצעותן ניתן לעשות ניקוי רעלים. ישנה השיטה בה תוכלו לצרוך תוספים שיעזרו לניקוי, כמו צמחי מרפא שונים או כל מיני מזונות שיכולים לעזור לסיוע וטיהור מרעלים בגוף. דרך נוספת ומוכרת יחסית היא באמצעות צום. כאשר יש כל מיני שיטות בתחום זה, חלק של צום ליום, חלק של יותר זמן או פחות. הבסיס הוא לנקות את הגוף ולא להכניס מזון לפרק זמן מוגדר.

שיטות נוספות הן שתייה של מיצים שונים. בדרך כלל המיץ יכלול צמחים טובים וירוקים שמזינים את הגוף וכן, מנקים אותו. בשיטה זו ניתן יום שלם לשתות מיצים אחת לחודש, או יותר. דרך נוספת היא הימנעות, מלכתחילה לא לאכול מזון שהוא יחסית מעובד. כך תוכלו להפחית את הרעלים שנכנסים לגוף שלכם.

דרכים נוספות וייחודיות הן באמצעות פעילות גופנית שתורמת גם היא לפליטה של רעלים מהגוף. בנוסף, תופתעו אולי לשמוע אך גם תהליכים מנטליים ופסיכולוגיים יכולים לעזור לאיזון רגשי ובכך טכניקות מסוימות רוחניות עשויות לעזור גם הן לניקוי רעלים בצורה פיזי.

 

בסיכומו של דבר

ניקוי של רעלים מהגוף היא אחת השיטות והדרכים לסייע לגוף שלכם להיות בריא יותר. חשוב כמובן להיוועץ עם אדם שמומחה בתחום ולא לעשות את הפעילות לבד. יש מספר שיטות, כאשר כדאי לבחור כזו שמתאימה עבור הגוף שלכם. בין השיטות ניתן למצוא, ימי צום, שתייה של מיצים, הימנעות ממאכלים מזיקים, פעילות גופנית וכן, טכניקות רוחניות שגם הן יכולות לתרום לכך.

איך לעשות גמילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר