דייטים לאחר גירושים או פרידה – איך תעשו זאת בצורה בריאה

דייטים לאחר גירושין או פרידה, בהחלט יכולים להיות מורכבים. אבל, החדשות הטובות הן שישנן דרכים בריאות לצלוח את העולם החדש הזה אשר נגלה לעיניכם לאחרונה. איך לצאת לדייטים בצורה בריאה לאחר אקזיט מזוגיות? – קראו כאן. 

 

כמה מילים על פרידה, גירושין ולקיחת הזמן לאט

בסופו של דבר, פרידה או גירושין יכולים להוות תקופה קשה ומטלטלת. לכן, לאחר שעברתם תהליך כזה, ייתכן שתתקשו לחשוב על חזרה לחיי הדייטים. עם זאת, חשוב לזכור שזוהי הזדמנות להתחיל מחדש ולמצוא אהבה חדשה. כן, גם אם זה אומר לצאת לדייטים דרך אתרי הכרויות או באמצעות פלטפורמות שונות. זכרו, לעיתים צריך לנשק כמה צפרדעים לפני שמגיעים לנסיך\ה.

אם לאחרונה עברתם גירושין או פרידה, הנושא של דייטים יכול להיראות לכם זר לגמרי. עצם המחשבה על להיפתח בפני אנשים אחרים, זה משהו שבהחלט יכול להרתיע גם את האמיצים בינינו. לכן, ההמלצה הראשונה שלנו אליכם היא לעשות את זה לאט. אל תמהרו לפתוח את הלב בפני אנשים חדשים בחייכם, לפחות לא בהתחלה.

לְהִתְגַרֵשׁ

טיפים לצלוח את עולם הדייטים לאחר פרידה

בראש ובראשונה, אנחנו ממליצים לקחת את הזמן שלכם. במילים אחרות, אין צורך למהר לחזור לדייטים. תנו לעצמכם זמן להתאושש מהפרידה ולעבד את הרגשות שלכם, כי לפעמים זה לוקח זמן. כמו כן, כדאי לשים לב ל-2 הטיפים הבאים:

  • היו כנים עם עצמכם: לפני שאתם מתחילים לצאת לדייטים, חשוב שתבינו מה אתם "רוצים מעצמכם", כלומר מה אתם מחפשים בקשר חדש.
  • כנות מול בני זוג פוטנציאליים: חשוב להיות כנים לגבי היסטוריית היחסים שלכם. לכן, שתפו את בן/בת הזוג הפוטנציאליים במצבכם ובמה שעברתם. עם זאת, אל תמהרו לעשות זאת כבר בדייטים הראשונים.

זכרו, כנות היא מילת המפתח הן מול עצמכם והן מול דייטים למיניהם. ככה יוצאים מצב של מינימום אכזבות ככל הניתן.

 

כמה מילים על התמקדות בחיובי

בין אם אתם בשלב של הכרויות פרק ב או בשלב דייטים אחר בחייכם, טיפ חשוב נוסף שנרצה לחלוק אתכם הוא: להתמקד בדברים החיוביים באופן כללי. מצד אחד, התמקדו בדברים החיוביים בחייכם ובמה שיש לכם להביא למערכת יחסים חדשה. אבל מצד שני, התייחסו גם לדברים הקטנים שמתרחשים במהלך הדייטים.

לצורך העניין, אם מגיעה בירה לשולחן והיא מלאת קצף, נסו לא להעיר על כך, אלא דווקא להתמקד במשהו חיובי כמו הטעם של הבירה. ציינו שהוא לטעמכם, במקום לציין שהברמן מילא את הכוס ביותר מדי קצף. לסיכום, חשוב לזכור שדייטים לאחר גירושין או פרידה יכולים להיות חוויה חיובית, למרות שעצם הרעיון עשוי להפחיד ולהלחיץ לא מעט אנשים. לכן, תנו לעצמכם זמן, היו כנים עם עצמכם ועם אחרים, ותיהנו מהתהליך. הכי חשוב, שתוכלו לסיים דייטים עם חוויה טובה ועם טעם של עוד.

דייטים לאחר גירושין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר