הכירו את אינדיקידס

אינדיקידס הינו פורטל קהילתי טיפולי המציע מטפלים ומטפלות רגשיים עבור ילדים, ריפוי בעיסוק, הדרכת הורים ועוד. כל המטפלים הרשומים לפורטל עברו סינון ראשוני, הכשרתם והתאמתם נבדקה ואתם תוכלו למקד את החיפוש על פי מקום המגורים והטיפול הרצוי. בדרך זו, מציאת מטפל מתאים עבור ילדיכם תהיה קלה ויעילה הרבה יותר. 

 

אינדקידס

הכירו את אינדקידס, הפורטל הקהילתי טיפולי שעוזר לכם למצוא מטפלים ויועצים במגוון אפשרויות. לכל המטפלים דף פרטי אשר בו מפורט כל המידע הרלוונטי אודותיהם, האיזור בו הם פועלים ואף לקרוא המלצות של הורים אחרים אשר ילדיהם טופלו על ידם. בדרך זו תוכלו למצוא בקלות רבה את המטפל המתאים לכם ביותר, ואם עדיין תהיה לכם התלבטויות, תוכלו להתייעץ ולשאול עד שתמצאו את הדרך הטובה ביותר לסייע לילדכם.

 

מהם טיפולים רגשיים?

טיפול רגשי הוא שם כולל למגוון רחב של טיפולים החל מטיפול באמצעות בעלי חיים, אמנויות ועד למיומנויות חברתיות בקבוצה קטנה. מטרת הטיפולים היא לעזור לילד הצעיר להרגיע את פחדיו, לחזק את הדימוי והערך העצמי שלו, לשפר את מיומנויותיו החברתיות ואת הקשר שלו הם הוריו ואחיו. הטיפולים מתאימים גם למבוגרים החשים צורך בכך, ואינם מוגבלים לגיל מסוים.

טיפולים

כיצד מתקבלת ההחלטה לגשת לטיפול רגשי?

ההחלטה לטפל רגשית מגיעה בדרך כלל בסיומו של תהליך אבחוני כאשר הגורם המאבחן מגיש להורים את אבחנותיו. במהלך האבחון יתברר היכן נמצא הקושי של הילד ומה מומלץ לחזק ולאמן על מנת להגיע לשיפור מהותי במיומנויות החברתיות והקשרים בתוך המשפחה. יש ילדים שיכולים להפיק תועלת רבה מריפוי בעיסוק, מכלבים טיפוליים, טיפול באמצעות אמנות  וכדומה ולחזק את המיומנויות החברתיות שלהם על ידי עבודה בקבוצות קטנות.

 

כיצד אדע שהמטפל שלי מוסמך?

לכל תחום טיפול יש את ההסמכות שלו ממוסדות מוכרים בארץ ובעולם. קשה מאד להתמצא בכולם ולדעת מה הניואנסים וההבדלים שבין תחום לתחום. אתר אינדקידס עשה את זה בשבילכם, סינן ובדק את המטפלים הרשומים בו, כך שאתם פטורים מלדאוג. כל שתצטרכו לעשות זה להרים את הטלפון, לקבוע פגישה ולהתחיל ליהנות מהעולם הקסום של הטיפול הרגשי.

מְרַפֵּא

ואם הילד שלי לא אוהב את זה?

זה בסדר גמור לנסות טיפולים מסוגים שונים כל זמן שמטרת הטיפול נשמרת. חשוב מאד שהילד ירגיש מחובר למטפל, לסוג הטיפול ולפעילויות שנערכות במסגרתו. יש ילדים שמעדיפים תנועה על פי מוסיקה, ליטוף בעלי חיים חמודים על פני סריגה או להיפך. חשוב לזרום עם ההעדפות של הילד ולמצוא מטפל שהולם את אופיו ודרכו.

 

לסיכום

פורטל אינדקידס הוקם במטרה לשמש כקהילה טיפולית בה ניתן למצוא מטפלים ויועצים שונים אשר עברו סינון ראשוני ואשר הכשרתם והתאמתם נבדקה. תוכלו למצוא מטפלים בהתאם למקום מגוריכם וסוג הטיפול בו אתם מעוניינים ולקרוא המלצות של הורים אחרים.

טיפול בילדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר