כל היתרונות במדרסים

גנטיקה, חיקוי ההליכה של ההורים שלנו בתור תינוקות והרגלים נוספים שנטמעים בנו לאורך החיים משפיעים בסופו של דבר על מבנה כף הרגל שלנו וגורמים לחלק מאתנו להזדקק למדרסים. מדובר בעזר אורתופדי מוכר מאוד שנעשה בו שימוש נרחב בקרב רבים באוכלוסייה בארץ ובעולם.

בעקבות יום המודעות לבריאות הגוף והנפש שמתקרב בצעדי ענק, החלטנו לבדוק מה הם היתרונות בעזרים שונים שמקלים על ההליכה שלנו. הפעם, יצאנו לבחון את היתרונות במדרסים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

מדרסים – מה הם?

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 היתרונות העיקריים שבאים לידי ביטוי בעת שימוש במדרסים, עליכם לדעת בכלל במה מדובר. אם רופא אורתופד הפנה אתכם להתאמת מדרסים, כדאי שתדעו כי מדובר באביזר שמורכב מחומרים שונים כמו ג'ל, סיליקון וכו' שמאפשרים לכף הרגל שלכם להתייצב וללכת באופן בריא. שכן, יש מי שסובלים ממנח לא נכון של כף הרגל או עומס שגורמים בסופו של דבר לתחושת אי נוחות במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב, לכאבים חזקים.

מדרסים

יתרון מספר 1 בהליכה עם מדרסים – תחושת יציבות

היתרון הראשון שבא לידי ביטוי בעת שימוש במדרסים הוא תחושת היציבות. מי מכם שסובלים ממנח לא נכון של כף הרגל עשויים לגלות כי תוספת של מדרסים שנכנסים אל תוך הנעליים שלהם, תוביל לתחושת יציבות ונוחות מקסימלית.

 

יתרון מספר 2 בהליכה עם מדרסים – מפחית כאבים

מדרסים מאפשרים להפחית זעזועים בכפות הרגליים. ילדים ומבוגרים מוצאים את עצמם לא פעם חווים כאבים באזור הקרסוליים, הברכיים והגב. כאבים אלו עשויים להקרין לאזורים אלו מכפות הרגליים שחוות זעזועים מקפיצות או הליכה מהירה. כאמור, השימוש במדרסים מפחית את הזעזועים ומוביל להפחתה משמעותית בכאבים.

מדרסים

בחירה נכונה במדרסים – איך עושים את זה?

אם קיבלתם הפנייה להתאמת מדרסים או שאתם יודעים כי זה הפתרון המתאים עבורכם כעת, כדאי שתדעו שיש 2 סוגי מדרסים כיום:

  1. מדרסים מוכנים שנמכרים ברשתות הפארם ובתי המרקחת
  2. מדרסים שמכינים תוך התאמה אישית במכונים מוסמכים

ההמלצה שלנו היא להימנע מרכישה של מדרסים מובנים. שכן, אלו לא מתאימים באופן אישי לכף הרגל שלכם. בחירה במדרסים שמוכנים תוך התאמה אישית במכון מוסמך תאפשר לכם לקבל את ההתאמה המירבית.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם במכון מוסמך?

בירור קצר ברחבי הרשת אודות מכוני מדרסים, יגלה לכם כי יש היצע רחב של מכונים ברחבי הארץ. אנו ממליצים לבחור ב – 2 או 3 מכונים שנמצאים בקרבת מקום המגורים שלכם ולאחר מכן, לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיהם ברחבי הרשת. כך יתאפשר לכם לבחור את המכון המקצועי והמומלץ ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 2 היתרונות העיקריים שבאים לידי ביטוי בשימוש במדרסים. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור את המדרסים המתאימים לכם.

מדרסים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר