החיים שאחרי – X כיוונים שונים למסיימי קורס איפור מקצועי

לימודי איפור מקצועי אז סיימת את קורס האיפור, למדת הכל מהבסיס עד לרמה הסופית- עכשיו רק נשאר לך להתחיל להשיג לקוחות ולהתקדם לעסק משלך. איך עושים את זה? כל מה שרצית לדעת על החיים שאחרי קורס האיפור.

 

הקדמה-

קורס האיפור הוא קורס מקצועי שמלמד על עולם היופי והטיפוח. קיימים סוגים רבים של קורסים שונים שמתמקדים באספקטים שונים בעולם היופי. לדוגמא קורס מייקרובליידינג, קורס מיועד לאיפור כלות, קורס איפור לספיישל אפקטס, קורס לאיפור קולנוע, קורסים לאיפור קבוע וכמובן הקורס לאיפור מקצועי שמלמד אותך כל מה שאת צריכה לדעת על איפור מא׳-ת׳.

קורס איפור מקצועי

קורס לאיפור מקצועי-

הקורס לאיפור מקצועי הוא קורס שנועד לתת לך את כל הכלים כדי להתחיל לאפר בצורה מקצועית וכדי בעתיד לפתוח עסק. בקורס תלמדו על יסודות האיפור, כללי הברזל, הכלים הנכונים, יחסים עם לקוחות ושיווק לעסק החדש. אחרי שסיימת את הקורס את כבר כנראה יודעת לאפר, אבל עכשיו נשארת עם החלק הקשה- להשיג לקוחות ולשווק את עצמך.

כל עסק מתחיל משירות שאת יכולה להציע וממציאת הקהל שזקוק לשירותים שלך. בעולם האיפור התחרות היא קשה בגלל כמות המאפרות שקיימות בחוץ, למזלנו לעולם לא יגמרו האירועים ולכן בכל פעם מחדש השוק נפתח לפנייך ויש לך הזדמנות למצוא לקוחות.

 

מציאת לקוחות-

כמו שאמרנו בעולם האיפור קיימות לא מעט מאפרות, מקצועיות וחובבניות שמציעות את השירותים שלהן ללקוחות. כשמדובר בשוק עם עבודה בלתי נגמרת כמו בעולם האיפור התחרות דורשת ממך להתמקד הרבה גם בשיווק ובשימור לקוחות.

הצד החיובי בעולם האיפור הוא שבכל עונת נשפים ועונת חתונות נכנסת עבודה ובנוסף רוב קהל הלקוחות שלך כנראה ימצא באינסטגרם וברשתות החברתיות, לכן את צריכה למקד את עצמך לקהל שלך בפלטפורמות שלהן.

קורס איפור מקצועי

שיווק ברשתות-

כדי לבנות לעצמך קהל לקוחות שיפנה אלייך כל אירוע מחדש והכי חשוב- שימליצו עלייך לחברות את קודם כל צריכה להשיג חשיפה. חשיפה היא המושג שמתאר את ההכרה שלך ללקוחות חדשים דרך השיווק. בעולם האיפור בשל הקהל הצעיר מומלץ לפנות לשיווק ברשתות כמו טיקטוק ואינסטגרם.

כדי לשווק את עצמך שם תצטרכי תמונות של העבודות שלך ועמוד פעיל שבו תעדכני מחירים, תורים פנויים, עבודות חדשות ותצברי ביקורות חיוביות מלקוחות קודמות. כדי לייצר את העבודות הראשונות מומלץ לאפר מודליסטיות ללא תשלום מצידן כדי לצבור ניסיון ולבנות תיק עבודות דיגיטלי. עם קצת שיווק ועם הזמן יגיעו אלייך לקוחות וכך תצלחי את החיים שאחרי קורס האיפור.

 

לסיכום-

קורס איפור הוא שם כולל לקורסים המקצועיים שמלמדים על עולם היופי והטיפוח. לאחר הקורסים תשארי כנראה עם הידע המקצועי אך בלי בסיס לקוחות פעיל, כדי לבנות אותו אנחנו ממליצות על מציאת לקוחות דרך שיווק ברשתות ומשם הניסיון שלך יעשה את העבודה.

קורס איפור מקצועי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר