סומכים על אמא טבע – מוצרי הטיפוח הטבעיים שאת חייבת להכיר

בשנים האחרונות ישנו ביקוש רב למוצרי טיפוח טבעיים. כלומר, כאלו שיש בהם חומרים מן הטבע, ללא חומרים שיוצרו בתנאי מעבדה. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לצאת ולבדוק מהם מוצרי הטיפוח שכולן חייבות להכיר, כולל אותנו. לכן, יצאנו לפגוש נשים שמשתמשות במוצרים אלו על בסיס קבוע למשך זמן ממושך וביקשנו לקבל את חוות דעתן. בסופו של דבר, חזרנו עם מוצרים נבחרים שכדאי לכן להכיר מקרוב.

 

מוצר הטיפוח ה – 1 שאתן חייבות להכיר מקרוב: קרם ידיים

יש נשים שבוחרות לוותר, בלית ברירה, על מריחת קרם ידיים במהלך היום. בירור שערכנו בנושא העלה כי יש נשים שמעדיפות שלא להשתמש בקרם ידיים, בגלל שהוא גורם להן לתחושת שמנוניות בעור למשך זמן ממושך. אם אתן נמנות מבין נשים אלו, כדאי שתדעו שבמרבית מוצרי הטיפוח הטבעיים, הדבר לא בא לידי ביטוי.

נשים רבות המליצו על קרם ידיים טבעי ואמרו שהוא מותיר את הידיים רעננות ונטולות שומניות. אנחנו לא יודעות מה אתכם, אנחנו רשמנו לעצמנו לנסות קרם ידיים  שכזה.

מוצר הטיפוח ה – 1 שאתן חייבות להכיר מקרוב קרם ידיים

מוצר הטיפוח ה – 2 שאתן חייבות להכיר מקרוב: קרם פנים

מי שמבינה עניין, יודעת כי עליה לטפח את עור הפנים כבר מגיל צעיר. אנחנו יודעות זאת מכיוון שאנו מטופלות באופן קבוע אצל קוסמטיקאית מוסמכת. כשסיפרנו לה שאנו כותבות מדריך על מוצרי טיפוח טבעיים, היא סיפרה לנו שהיא משתמשת אך ורק עם מוצרי טיפוח פנים של מיכל סבון טבעי שיש לה קרמים טבעיים לפנים.

ככל שהעמקנו בנושא ושוחחנו עם נשים נוספות, גילינו שכולן ממליצות על קרם פנים טבעי שמרכך את העור ומקנה לו מראה בריא.

מוצר הטיפוח ה – 2 שאתן חייבות להכיר מקרוב קרם פנים

מוצר הטיפוח ה – 3 שאתן חייבות להכיר מקרוב: דאורדורנט

אתן עדיין משתמשות בדאורדורנט התעשייתי שנמכר בחנויות הפארם השונות? אם כן, הגיע הזמן שתכירו את התחליף הטבעי שלו שיאפשר לכן ליהנות מאותם יתרונות, רק בלי כל החומרים המזיקים לגוף. יש מי שסוברות שדאורדורנט טבעי אינו עושה את עבודתו כראוי. אנחנו כאן כדי לומר לכן שאין זה נכון. נשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי דאורדורנט מסוג זה מאפשר ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • תחושת רעננות
  • מניעת ריחות רעים

 

זה הזמן לסמוך על אמא טבע

עכשיו אתן מכירות את המוצרים הטבעיים הנפוצים והמומלצים ביותר. אנחנו כאן כדי לומר לכן שיש עוד מגוון עצום של מוצרים טבעיים, החל מקרם הגנה ועד מי פנים. אנו ממליצות לכן בחום לבדוק את ההיצע המלא שקיים בחנויות הטבעיות, כדי שתוכלו להמיר את המוצרים הנוכחיים שלכן במוצרים טבעיים ואיכותיים יותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן להבין כי אפשר לסמוך על אמא טבע בכל הנוגע לטיפוח. אנו מאחלות לכן שתבחרו נכון ותעברו לטיפוח טבעי ובריא.

סומכים על אמא טבע - מוצרי הטיפוח הטבעיים שאת חייבת להכיר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר