איך להוציא שחורים מהאף

אחת התופעות המעצבנות היא "שחורים", או בשפה המקצועית – קומודונים.

מדובר בתופעה שכולנו מכירים ולרוב נהיה מעוניינים לטפל בה: צמיחה של נקודות שחורות קטנות על הפנים ובעיקר באזור האף.

רבים מנסים להוציא שחורים בעצמם בבית, אך חשוב לדעת שמי שלא מנוסה ואין לו ידע בעניין עלול להסב לעצמו נזק בהוצאות השחורים, ומסיבה זו חשוב במיוחד להכיר את השיטות האפקטיביות והבטוחות ביותר להוצאת שחורים.

במדריך זה נסביר איך להוציא שחורים מהאף, ומדוע דברים אלה נוצרים.

 

מדוע צומחים שחורים על הפנים?

שחורים נוצרים כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי שגורם לבלוטות נחלב לייצר עודפים של שומן, המצטברים בנקבוביות הפנים ובאופן ספציפי בריכוז גבוה באף, ולאחר תהליך חמצון הופכים לשחורים. רובו של הקומדון נמצא בעומק העור ובבסיס הנקבובית ורק חלק קטן ממנו נמצא על פני העור, ולכן חשוב לדעת כי תהליך ההוצאה שלו הוא רגיש במיוחד והוצאה לא זהירה עלולה ליצור נזק ממשי.

 

שיטות פופולאריות להוצאת שחורים מהפנים והאף

אלה הן השיטות המוכרות והפופולאריות ביותר להוצאת שחורים מעור הפנים ומהאף:

שימוש במסכת פנים:

השוק מציע היום מגוון מסכות פנים שיסייעו לכם להיפטר מהשחורים ולשמור על עור חלק ונקי. כמובן, כמו מוצרים רבים ישנן מסכות טובות יותר ופחות, ומומלץ לקרוא קצת ברשת ולחפש המלצות למותגים מומלצים. סוגי המסכות הנפוצים הם מסכת סודה לשתייה בשילוב דבש היוצרת מסכת פנים לעור להוצאת שחורים, מסכת חלבון ביתית שתוכלו לעשות בעצמכם להסרת נקודות שומן ושחורים מעור הפנים והאף וכן מסכת שיבולת שועל, דבש ומלפפון לניקוי והוצאת שחורים מעור הפנים.

 

מדבקה מאבקת פחם ואבקת ג'לטין:

מדבקות להסרת שחורים הינן אמצעי נפוץ מאוד לפרקטיקה זו. בדומה למה שהמלצנו לגבי מסכות הפנים – בדקו מהם המותגים המומלצים ושאלו חברים וחברות במה הם משתמשים.

 

הוצאת שחורים באמצעות לחץ:

יש לציין כי כיום ידוע שלחץ פיזי ישיר על העור כדי להוציא שחורים הוא לא מומלץ. השיטה היא לחמם את עור הפנים במקלחת לאורך זמן, ואז להוציא את עודפי השומן באמצעות לחיצה על האף. שיטה זו יכולה להיות אפקטיבית אך גם עלולה להסב נזק.

 

לחץ שלילי:

בהמשך למה שכתבנו על הוצאת שחורים באמצעות לחץ – הפעלת לחץ שלילי היא שיטה בטוחה יותר להוצאת שחורים. מדובר למעשה בשימוש במשאבת וואקום ייעודית היונקת באופן בטוח את גופו של הקומדון ומגיעה על בסיס העור.

 

כך תוציאו שחורים מהאף באופן המומלץ ביותר

כפי שכתבנו, הפעלת לחץ שלילי באמצעות משאבת וואקום היא מהדרכים הבטוחות והאפקטיביות להוצאת שחורים. DUSK SHINE שפותחה על ידי חברת DUSK היא משאבה שכזו ומאפשרת לכם להוציא שחורים באופן בטוח, ללא כאב וללא סיכון לעור הפנים שלכם. המוצר פותח על ידי מומחים ונחשב לאיכותי ואפקטיבי.

 

מסכנה לפנים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר