למה הרבה אנשים דואגים לחיטוב קו הלסת ואיך ניתן לעשות זאת?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי טיפולים שונים כבשו את העולם והגיעו גם לארץ הקטנה.

כבר נפוץ לראות טיפולים שונים שנועדו לגרום לכם להראות צעירים יותר.

כולם מסתמכים על הזרקות של חומרים שונים.

אחד מהטיפולים שכבש את העולם לאחרונה הוא הטיפול של עיצוב קו הלסת.

המטרה של המאמר הזה הוא לענות על השאלות הבאות: מהו חיטוב קו הלסת ואיך הוא מתבצע ובעיקר למה אנשים זקוקים לטיפול זה. מאמר זה יעניק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו אם אתם מתעניינים בטיפול זה מאמר זה יעזור לכם מאד.

 

2 סיבות לכך שמעוניינים בעיצוב קו הלסת

עיצוב קו הלסת יכולה להתבצע בכל גיל. פונים לעיצוב קו הלסת גם צעירים וגם מבוגרים הרופאים שמבצעים טיפול זה מדווחים כי הם מבצעים טיפולים לכל טווח הגילאים אך הסיבות לביצוע הטיפול שונות. צעירים מגיעים בדרך כלל לטיפול בגלל שיניים וקו לסת שאינו מתאים להן מגיעים לטיפול בגלל מבנה של סנטר כפול שאינו נובע מאגירת שומן במקום.

מבוגרים בדרך כלל מגיעים ביצע הטיפול מכיוון שהם מרגישים שהפנים שלהם נפולות למדי טיפול חיטוב כך הלסת משנה את מראה הפנים וגורם למבוגרים להיות צעירים יותר .

 

הכירו את הדרכים שבהן ניתן לעצב את קו הלסת

מתיחת פנים

בעבר מתיחת פנים הייתה האופציה המקובלת לכך במהלך הניתוח גם היה מתבצע חיטוב קו הלסת. החיסרון של הניתוח שהוא בהרדמה כללית עם החלמה ממושכת. חסרונות אלו  גרמו הן לרופאים והן למטופלים למצוא טיפולים חדשים שיהוו תחליף טוב יותר לניתוח.

 

הזרקות

אחד מהתחליפים שנמצאו הן ההזרקות ביצוע ההזרקה נעשה ללא הרדמה התוצאות מידיות ובעיקר מדובר בחומרים טבעיים לגוף. כך שלא אמורות להיות תופעות לוואי שונות למעט אדמומיות בחירה ברופא מקצועי אמורה למנוע את תופעות הלוואי האלו.

הרופאים כיום מזריקים חומרים שונים כמו: חומצה ההיאלורונית מטרה של החומצה הזו היא מילוי קמטים. רבים מהרופאים משתמשים בה גם לחיטוב קו הלסת. היתרון של שיטה זו שהיא ללא ניתוח.

רדיאס הוא טיפול חדשני שבו מזריקים חומר מילוי דמוי סידן חומר זה גורם למילוי של קו הלסת על ידו מתבצע חיטוב קו הלסת

ההזרקה מתבצעת על ידי קנולה שהיא מחט דקה מאד בנשים ההזרקה מתבצעת במקביל ובצמוד לקו הלסת. נשים יכולות להזריק במקום הפגוע ואילו גברים יזריקו בצמוד לקו הלסת על מנת ליצור מראה לסת מסותת יותר. הטיפולים האלו מתאימים לגילאים 20-40

לסיכום: מאמר זה מדבר על עיצוב קו לסת מונה את מקרים שבהם יש לבצע את הטיפול כמו חוסר פרופורציה, סנטר כפול ועוד כמו כן הוא מונה את סוגי הטיפולים השונים כמו הזרקות של חומצה או רדיאס.

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר