איך לשמור על השיער בזמן החלקת שיער אורגנית

החלקת שיער הפכה לפתרון האולטימטיבי עבור נשים רבות, להשגת שיער מסודר, מבריק, בריא ושופע. עכשיו, כבר אפשר לשכוח מזה שפעם נאלצתן לקום כשעה לפני הזמן, בשביל להספיק לעשות פן או לעבור עם מחליק על השיער. הכל שתוכלו לצאת מהבית כאשר אתן מרגישות מתוקתקות ומסודרות.

ואכן, ברגע שהחלקה נעשית בצורה נכונה, התוצאה שמתקבלת תהיה תוצאה מעוררת התפעלות. לעומת זאת, כאשר מדובר בבחירת חומרים לא טובה או בהחלקה שלא הותאמה לסוג השיער, התוצאה יכולה להיות מאכזבת לאורך הזמן. איך נמנעים מזה ואיך שומרים על השיער בזמן החלקת שיער אורגנית – הכל בכתבה שלפניכם.

 

 הבדל בין החלקת שיער אורגנית לבין החלקת שיער מסוג אחר

החלקת שיער אורגנית, כשמה כן היא, עושה שימוש בחומרים אורגניים, מהטבע, ללא כימיקלים וחומרים מזיקים אחרים, העלולים לפגוע לא רק בשיער שלנו, אלא גם בבריאות הכללית שלנו. לעומתה, סוגי החלקה אחרים, כמו החלקת שיער צרפתית, עושים שימוש בחומרים כימיים אגרסיביים הרבה יותר. הסיבה לכך היא, שאותם חומרים חזקים מספיק בשביל שיער בדרגת קרזול גבוהה. בכל אופן יכולה להיות לזה השפעה מאוד הרסנית על השיער.

 

 חומרים מומלצים לשימוש לאחר ההחלקה

לרוב, כאשר אנחנו עושות החלקה, נקבל שלל עצות, שהחשובה מכולן היא האיסור המוחלט להשתמש בשמפואים וחומרים אחרים לשיער, אשר מכילים מלחים. תמיד שאלתם את עצמכם למה? כי המלחים יכולים להרוס את השכבה שנבנתה על השיער ואז, במילים פשוטות, הלך על ההחלקה. יתרון העצום שיש להחלקה אורגנית, היא שאומנם יומלץ לכם להשתמש בחומרים ללא מלחים (כי מלחים זה גם לא בדיוק בריא לשיער), אבל אין מדובר באיסור בל יעבור הפעם.

 

אחזקה וחידוש ההחלקה

הזנת שיער היא מילת מפתח, לכן נרצה להשתמש במסכת שיער מזינה, על בסיס קרטין לפחות פעם בשבוע. בכל הקשור לחידוש ההחלקה, בניגוד לשיניים שאינן צומחות, השיער שלנו כל הזמן צומח מהשורש, ואם אנחנו רוצות שהוא ייראה אחיד ומסודר, נצטרך לחזור על הפעולה כל כמה זמן. טווח הזמן תלוי בסוג ההחלקה שנבחר, במהירות הצמיחה של השיער שלנו וכדומה.

 

 והנקודה החשובה ביותר – לא מתפשרים על איכות החומרים להחלקה

נכון, החלקה היא לא מן הדברים הזולים שנרשה לעצמנו. אין פסול בלעשות השוואת מחירים ובחיפוש אחר הדיל השווה ביותר, אך חשוב גם להבין שאנחנו נרצה להשתמש בהחלקה על בסיס החומרים האיכותיים ביותר. המראה הכללי ובריאות השיער שלנו תלויים בכך.

כדאי לבחור מקום שמתמחה בסוג ההחלקה שבחרתן, כדאי לוודא שהחומרים שבאמצעותם נעשית ההחלקה, הם חומרים איכותיים ולא פחות חשוב, עומדים בכל הדרישות של משרד הבריאות (ישנם חומרים שלא מאושרים לשימוש). בנוסף, מומלץ לקבל ייעוץ טרם קבלת ההחלטה, בכל הנוגע לסוג ההחלקה שתבחרו לבסוף ולעשות תיאום ציפיות.

החלקת שיער

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר