6 הדברים שלא ידעתם על בוטוקס

טיפולי בוטוקס זה אולי עניין מוכר וידוע לאנשים, אך הרבה פרטים חשובים דווקא לא ידועים לציבור הרחב. תוכלו לקבל את מיטב טיפולי הבוטוקס דרך חברה מצליחה כמו פייס קר קליניקס, וגם שם תקבלו מידע רב אודות הטיפולים. רגע לפני, תוכלו לקבל קצת הכנה, לפניכם כמה מהדברים העיקריים שכנראה לא ידעתם על הבוטוקס, אלו הם פרטים מרכזיים וחשובים שיוכלו לעזור לכם לדעת בדיוק למה אתם נכנסים, לעשות התאמת ציפיות ולדעת אם באמת זה מתאים לכם.

 

בעיות אסתטיות

הדברים עבורם אנשים רוצים לעשות טיפולי הזרקת בוטוקס, בדרך כלל אלו הם קמטים, מדובר בקמטים אשר גורמים למראה עייף, עצוב, עצבני, הדבר נובע כתוצאה מפעולות שרירי ההבעה בפנים שלנו. ניתן לטפל בכך, על ידי שחרור השריר באמצעות הזרקת בוטוקס. תוכלו למצוא טיפולי אסתטיקה במודיעין אצל פייס קר קליניקס אשר מציעים את הטיפולים הללו.

 

תוצאות והחזקת מעמד

בדרך כלל ניתן לראות את ההשפעה של הזרקות הבוטוקס כבר אחרי יומיים מהטיפול, התוצאות הללו נשארות לתקופת זמן בין שלושה לשישה חודשים. לאחר תקופת הזמן הזאת, ההשפעות מהטיפול נחלשות, ויש צורך לעשות הזרקה נוספת לשימור התוצאות. באופן כללי התוצאות מהטיפולים משתפרות מטיפול לטיפול ומגיעות למצה מקסימאלי רק לאחר שנעשו כמה טיפולים.

 

טיפול קבוע

כאשר תגיעו לטיפול בוטוקס במודיעין אצל פייר קר קליניקס, תקבלו את מיטב הטיפולים והשירות שהמקום מספק, אך חשוב להבין את עומק הדברים צעד אחד לפני. לבוטוקס יש אפקט מניעה, אשר מטפל בהופעת הקמטים, בתנועת השריר עצמה. כאשר דואגים לטיפול קבוע בגיל צעיר, לפני שהקמטים מעמיקים, תוכלו למנוע מהופעתם של הרבה קמטים, או לפחות לדחות את הופעתם והיקפם.

 

האם משתמשים בהרדמה

הרבה אנשים תוהים אם בטיפולי הזרקת בוטוקס יש שילוב של הרדמה בתהליך, חשוב שתדעו שלא נעשית הרדמה בעת הטיפולים האלו, אך כן יש שימוש במשחה מאלחשת שמייצרת כמו הרדמה עדינה מקומית.

 

תופעות לוואי

להזרקות בוטוקס יש תופעות לוואי וסיכונים שחשוב להכיר ולדעת לפני שאתם מתחילים את הטיפולים הללו. תופעות הלוואי הן לרוב מקומיות, קלות ודי נדירות. מדובר בסימנים כחולים באזור ההזרקה, חולשה בשריר או בסביבתו, נפיחות קלה אשר חולפת לאחר מספר דקות וכדומה. אלו תופעות לוואי שבדרך כלל עוברות לאחר ספר שבועות. ישנן תופעות לוואי הכוללות תחושת שפעת, חולשת שרירים ועוד, אך הן נדירות למדי.

 

ייעוץ לקראת הטיפול

דבר נוסך וחשוב שתדעו, זה שלמרות שנדמה שמדובר בפעולה פשוטה למדי, הזרקת בוטוקס מחייבת ממי שעושה את ההזרקה, להיות בהבנה יסודית של אנטומית הפנים, מיקום מדויק של שרירים ועומקם. לכן, חשוב לעשות שיחת ייעוץ, שם גם תוכלו להתרשם מאנשי המקצוע שלפניכם וגם לשאול את כל השאלות החשובות לקראת הטיפול שלכם.

 

לסיכום

טיפולי הזרקת בוטוקס מלווים בהרבה פרטים קטנים אך חשובים, מקום מקצועי גם יסביר לכם היטב את כל הדקויות, למה לצפות ומה כל ההליך הזה כולל. ועדיין, תזכרו שלפני כל הליך, חשוב מצדכם לעשות מחקר מקיף ולהבין בדיוק למה אתם נכנסים.

חיוך

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר