בוטוקס – כל מה שאתם צריכים לדעת

טיפולי בוטוקס הם עניין שהפך להיות נורמה בחברה ככל, אם בעבר נשים היו הלקוח העיקרי, כיום גם ניתן לראות גם גברים שמקבלים טיפולי והזרקות בוטוקס.

הצורך שלנו כחברה להישאר צעירים מבחינה חיצונית גובר עם השנים ועם כל קמט שנוסף מפאת התבגרות, זקנה או קמטי הבעה.

 

מה זה בוטוקס?

בוטוקס הוא רעלן שנצמא בחיידק הבוטולינום והחומר המופק ממנו נקרא 'בוטולינום טוקסין A' בשמו המדעי. הרעלן הזה הינו רעלן קטלני אך שימוש מבוקר בו במינון נמוך יכול לסייע בשימושים שונים כגון: מניעת הזעה בכפות הידיים, סיוע בחלבה בעמוד השדרה, קישיון שרירים ובין היתר נמצא גם הטיפול בקמטים.

פעולת הזרקות בוטוקס היא בעצם שיתוק השריר אליו מזריקים ומכיוון והחומר המוזרק לא חודר לתוך המערכת הגופנית הפנימית, ניתן לייצר את התוצאה הרצויה בקלות יותר.

 

אז איך זה עובד?

בטיפולי הבוטוקס האסתטיים והמוכרים של היום, מיטשטשים ואף מתבטלים להם קמטי זקנה והבעה. איך זה עובד? הזרקת הבוטוקס משתיקה את השרירים שמבצעים את פעולות ההבעה ובעצם מונעים מן הקמט לגדול ולהתבסס. בנוסף, החומר עצמו ממלא את השקע אותו יצר הקמט שהיה עד כה.

תוצאת הבוטוקס המוזרק מתחילה בין יומיים לשבוע ויכולה להישאר שלושה עד שישה חודשים ולאחר מכן יש לחדש אם עדיין ישנו רצון לשמור על חלקות העור. תהליך הבוטוקס הוא תהליך קצר מאוד ויקר מאוד. כל הזרקה בודדת לוקחת כמה דקות ומחירה נע בין 700 ל- 1,000 שקלים.

 

איך אני אדע שזה יצא כמו שאני רוצה?

אומנם הבוטוקס אינו חומר קבוע ועד כשישה חודשים הוא מתנדף מהגוף, אך מובן מאליו שאין זה עניין רצוי להסתובב חצי שנה עם תוצאה לא רצויה, נכון?

כאשר מטופלים באים לפלסטיקאי, ישנן כמה דרכים בהן ניתן להסביר ולהגדיר ביחד את התוצאה הרצויה.  ראשית, על המטופל לומר מה מפריע לו ובאיזה אזור, איזה קמט בדיוק הוא רוצה להעלים, איך הוא רואה בעיניו את התוצאה וכמובן יש לציין האם הוא מוגבל בתקציב כלשהו.

לאחר מכן הרופא המטפל יביע את דעתו המקצועית ויגיד עד כמה אפשר להשיג את התוצאה המבוקשת, יראה את האזורים בהם יזריק ויתאים את הטיפול לתקציב המטופל, אם אפשרי הדבר.

דרך נוספת הינה הדמיה ממוחשבת בה הלקוח המטופל יכול לראות ברמת דיוק גבוהה את התוצאה של הטיפול. לאחר כל הדרכים ותהליך הללו ניתן יהיה להמשיך ולגשת לטיפול. לאחר שבוע, כאשר החומר מתחיל להראות את תוצאותיו והשפעתו. המטופל שעכשיו ראה כיצד הוא נראה עם ההזרקה החדשה, יכול לחזור אל הרופא ולבקש הזרקה נוספת במידה והוא מרגיש שזה לא מספיק.

 

לסיכום

גופנו הוא המקדש הפרטי שלנו ועלינו לאהוב אותו ולטפח אותו. הבוטוקס יכול לעזור לנו בכך בדיוק כמו שאנחנו מפסלים את גופנו במכון הכושר. העיקר שנרגיש טוב.

 

אישה שעשתה בוטוקס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר