כמה זמן לוקח לשיער בסנטר להיעלם

סביר להניח שאת לא מופתעת לקרוא את זה, כיוון שצמיחת שיער על הסנטר היא דבר נפוץ גם אצל נשים. לא, לא מדובר בזקן. בדרך כלל מדובר במספר שיערות סוררות, אותן צריך למרוט שוב ושוב. הבשורות הטובות – ניתן להסיר את השיער בסנטר באמצעות לייזר ולהשאיר את הבעיה מאחורייך.

 

למה השיער צומח דווקא בסנטר?

צמיחת שיער ונשירת שיער נגרמות בעיקר בעקבות שינויים הורמונליים או חוסר איזון הורמונלי בגוף. אצל נשים אשר ההורמון הגברי טסטוסטרון גבוה מעט מהרגיל, ישנה צמיחה מוגברת יותר של שיער על הפנים, ולצערנו – גם על הסנטר. בכלל, כל אזור הפנים שלנו מושפע מאוד משינויים, וגדוש בהורמונים.

 

אוקיי, אז מה הביג דיל?

צמיחה של שיער על הסנטר יכולה לגרום למבוכה רבה, בעיקר באור השמש בו השערות בולטות לעיני אחרים. שיער על הסנטר נתפס כמשהו גברי, ועלול לגרום לפגיעה בתחושת הנשיות והאסתטיות. לכן, אין זה פלא שכולן מחפשות את כל הדרכים האפשריות להיפטר מהמטרד הזה. מריטת השיער באמצעות פינצטה, חוט, שעווה או משחה להסרת שיער אינה פותרת את הבעיה, ודורשת תחזוקה מתמדת.

 

הסרת שיער בסנטר בלייזר

הסרת שיער בסנטר באמצעות לייזר הוא הפתרון היעיל ביותר. טכניקת הלייזר משמידה את שורש השערה כך שהיא לא גדלה שוב לאחר מכן. אומנם השיטה תדרוש מכן להגיע למספר טיפולים, אך התוצאה שתתקבל תיתן לכן שקט ממריטה חוזרת ונשנית של שיער הסנטר. הסרת השיער בלייזר בטוחה, ואם עושים זאת אצל מטפל מיומן ומקצועי לא תסתכנו בתופעות לוואי.

 

כמה זמן עד שהשיער בסנטר יעלם לגמרי?

אחוזי ההצלחה של הסרת שיער באמצעות לייזר גבוהים מאוד. עם זאת, חשוב לדעת כי אופן התקדמות הטיפול תלוי במספר פרמטרים: סוג השערה (חזק או חלש), גוון עור כהה או בהיר, וגוון השערה. במקרים בהם השיער הינו חזק וכהה, הטיפול יתקדם מהר יותר. בנוסף, מאחר ולאחר התחלת הטיפול אסור להמשיך ולמרוט את השערות הצומחות בסנטר בכל דרך שהיא, בין אם בפינצטה ובין אם בשעווה, בתחילה זה יראה שהטיפול אינו יעיל, וכי הצמיחה רק מתגברת. אך מה שקורה הוא שמאחר ואינכן ממשיכות למרוט את השערות – הן גדלות. חשוב להתאפק ולא להמשיך ולהוציא את השיער בין הטיפולים כי רק כך יוכל מכשיר הלייזר להרוג את השערה מהשורש.

 

לסיכום

צמיחת שיער בסנטר היא תופעה שכיחה בקרב נשים, מסיבות הורמונליות בעיקר. השיער שצומח בסנטר בדרך כלל הוא שיער חזק ובולט, שגורם לרבות מבוכה ולכן הן מורטות אותו בכל דרך אפשרית. החסרונות בשיטות הרגילות למריטת שיער, הם התחזוקה הרבה שהן דורשות, ושהן אינן פותרות את הבעיה לחלוטין. הסרת שיער בסנטר בלייזר יכולה לתת לכן את המענה – כל שעליכן לעשות הוא להיאזר בסבלנות לתוצאות הטיפול, ולא לנסות להמשיך ולהיפטר מהשיער.

סנטר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר