מהן השיטות המומלצות ביותר להשתלת שיער?

בוודאי תסכימו כי לשיער יש חשיבות מאד גדולה בחייהם של כל גבר וכל אישה.

השיער מקנה לרבים את הביטחון העצמי שלהם, אפילו אם צו האופנה מכתיב שגם קרחת היא אופציה לא פחות מושכת.

אם הקרחה, מכל מיני סיבות, מתרחשת דווקא בגיל יותר צעיר, הדבר יכול לגרום למועקה נוראית אצלנו. אז מה הפתרון?

בוודאי שמעתם על לא מעט תרופות סבתא, מאכלים, צבעים ועוד שלל פתרונות לא בדיוק מציאותיים לטיפול בהקרחה. אם עוד לא ניסיתם אותם, חסכו לעצמכם זמן יקר והשקיעו אותו דווקא בפתרון שמובטח לעבוד והוא כמובן השתלת שיער. אז במה מדובר, איך עושים זאת ואיפה?

 

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא פתרון מודרני וחדשני לבעיית התקרחות אצל גברים ונשים. בעצם נעשית השתלה של שיער מגופו של האדם המקריח, לרוב מהקרקפת, אל האזור הנדרש בהשתלה. היות ומדובר בשיער שטבעי כבר לגוף, אז ישנם פחות סיכויים לסיבוכים ובעיות.

 

אילו שיטות קיימות?

שיטת FUE

בשיטה זו מתבצעת הוצאה של זקיקי שיער בדרך שאינה פולשנית ואינה משאירה צלקת. זקיקי השיער מוצאים מהאזור התורם ומועברים על ידי ניקוב, בעת הרדמה מקומית, אל האזור הקירח. היתרון כאמור בשיטה זו כי מדובר בשיטה העובדת על לחץ ולכן לא משאירה צלקות, בשונה משיטות קודמות שעלולות להותיר אחריהן סימנים לקיומה של השתלה.

 

שיטת DHI

שיטה זו דומה מעט לשיטה הקודמת בעקבות העובדה שגם היא לא פולשנית ולא מותירה סימנים בלתי רצויים. לעומת זאת, מדובר בשיטה הרבה יותר מתקדמת, אשר בה נעשה שימוש בעט מיוחד המבצע מספר פעולות, אשר בשיטה השנייה מתבצעות בכמה פעימות של עבודה. העט הייחודי יכול גם לפתוח את התעלות שבאמצעותן תצא השערה העתידה להיות מושתלת. אך בו בזמן, העט גם מבצע את הניקוב ובעצם משתיל את השערה למקום.

 

איפה עושים השתלת שיער?

השתלות שיער ניתן לעשות גם בארץ וגם בחו"ל. יחד עם זאת, בארץ מדובר במחיר מאד יקר ולא מסובסד לרוב על ידי קופות חולים או רופאים פרטיים.

לחילופין, האופציה הפופולרית והבטוחה היא השתלת שיער בטורקיה אשר לבטח שמעתם עליה. טורקיה נהיתה בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל של טיפולים קוסמטיים מגוונים ובצדק. מדובר במחיר הרבה יותר זול וידידותי, אך מן הצד השני מדובר באיכות ומקצועיות בלתי מתפשרת.

כיום, עקב הביקוש יש לא מעט חברות ואנשי מקצוע ישראליים הנותנים ליווי וסיוע לאלו מהארץ המבקשים לבצע את התהליך בטורקיה, אך ללא סיכון וחשש.

 

לסיכום

שיער דליל וקרחת יכולים להיות גזר דין קשה עבור כל גבר וכל אישה. יחד עם זאת חשוב לדעת שהמצב לא אבוד. מומלץ ביותר לבצע השתלת שיער בטורקיה באופן מוזל ובטוח ובכך להתחיל חיים חדשים, עם הר ביטחון עצמי.

קרני אור

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר