יתרונות השימוש בדרמה רול לשמירה על עור פנים צעיר

החיפוש אחר העלמת הקמטים, הצלקות, והאקנה לעולם לא מפסיק ורק גובר ככל שאנו הולכים ומתבגרים. מקובל בימינו לחשוב במקרים אלו ישר על האופציה ה"קלה", וגם היקרה, של הזרקת חומרים, ואף ניתוח אצל מנתחים בעלי שם גדול, ובעלי הבטחות גדולות אף יותר. אך תופתעו לגלות כי האופציה הקלה דווקא נחה בטיפול ביתי, זול יותר, והכי חשוב, טבעי יותר.

 

איך נוצרים הקמטים והצלקות שאנו כה מתעבים?

ככל שאנו מתבגרים העור שלנו מפסיק אט אט לייצר את התאים הגורמים לעור להיות גמיש, הנקראים אלסטין, ובמקביל גם תאי השומן מפסיקים לעשות זאת וכך העור מאבד מלחותו ומתחיל להיקרע. נוסף על כך, גופנו מפחית ביכולת לשלו לייצר את חלבון הקולגן וכך נוצרים הקמטים.

רמת הייצור של הקולגן גם משפיעה על כך שנוצר אקנה וזאת במידה והפצע דלקתי. מצבים אלו יכולים כמובן להיגרם במקביל בעקבות לחץ נפשי גבוה, היחשפות יתרה לשמש הגורמת לפיגמנטציה וקמטים, ותזונה לקויה.

 

האם ישנו טיפול?

ישנם מספר טיפולים היכולים לסייע במצבים אלו והנפוצים ביניהם הם הזרקות הבוטוקס הממלאות ומותחות את העור, וכמובן הניתוחים, המבוצעים אצל מנתח פלסטי, למתיחת העור, וכל אלו כאמור על מנת לדמות עור פנים צעיר יותר.

לעומת זאת, בשנים האחרונות שיטות טיפול דרך קוסמטיקה טבעית הולכות וצוברות תאוצה בקרב אוהבי הטיפוח, וכך גם בקרב אלו המחפשים לטפל בתסמינים שציינו מעלה בדרכים טבעיות, וללא התערבות חיצונית היכולה להזיק לעור ולגוף לטווח הארוך. אם כן, טיפול בדרך זו היא לא דימוי של העור לעור פנים צעיר יותר אלא טיפול הגורם לעור להתנהג בפועל כעור צעיר ואף מעכב תהליכי הזדקנות.

 

מה היא קוסמטיקה טבעית?

קוסמטיקה טבעית משמעה מגוון מוצרים אשר מקור חומרי הגלם המשתתפים בהכנתם הוא מהטבע ולא ממעבדה כימית. מטרתה של קוסמטיקה זו היא לתת לטבע לרפא ולטפל בגוף וכך גם בנפש. בין חומרי הגלם הנמצאים במוצרים אלו נוכל למצוא שמנים מאבוקדו וקוקוס, תמציות מצמחים ופרחים, סוגים שונים של חמר, ועוד רבים אחרים.

 

איך קוסמטיקה טבעית מסייעת לבעיית הקמטים והצלקות?

לפי מחקרים שנעשו, רק כ-4% מהתכשירים שאנו מורחים על הפנים, כמו סרום ולחות, נספגים ביעילות בעור. החל משנות התשעים החלו להתבצע מחקרים הבודקים כיצד פציעה קלה של העור גורמת לו להתחדש, ורק כעשור לאחר מכן כבר נעשו ניסיונות ראשונים על מנת לבסס השערה זו.

בעקבות מחקרים אלו הומצא מכשיר דרמה רולר, או בשמו הנוסף מזורולר. מכשיר זה הוא בעל ידית אשר בקצהו קיים גלגל ועליו כ-192 מחטים (היכולים להשתנות באורך, בעובי, ובכמות בהתאם למטרת הטיפול) אשר אותו מגלגלים בעדינות על הפנים. מחטים אלו יוצרים נקבים קטנים בשכבה העליונה של העור וגורמים לו להתחיל לפעול ולרפא את עצמו.

על מנת לרפא את עצמו, העור מעורר את ייצור האלסטין והקולגן, אותם ציינו קודם לכן, ומגביר את זרימת הדם ובכך מחייה את עצמו. הדבר החשוב ביותר לאחר טיפול זה הוא מריחת החומר הטיפולי אותנו אנו רוצים להטמיע וכאן נכנסת לפעולה הקוסמטיקה טבעית.

בשונה ממצב רגיל, לאחר טיפול בדרמה רולר, נוצרות תעלות על הפנים המאפשרות הטמעה עמוקה יותר של התכשירים שלנו וזו גודלת בכמעט 48% לעומת ה-4% המעטים אותם ציינו קודם לכן. וכעת שיש לנו אחוז גבוה יותר של ספיגה והטמעה בעור, וחשוב שנשתמש במוצרים המיוצרים מן הטבע ושאינם מכילים חומרים המיוצרים באופן מלאכותי במעבדות כימיות.

 

מתי ואיך נשתמש בדרמה רולר?

הטיפול בדרמה רולר הוא טיפול שניתן לעשותו בבית, וזה עיקר הנוחות בו היות ונקנה אותו באופן חד פעמי ולא נזדקק להוציא אלפי שקלים על הזרקות כל כמה זמן, או בניתוח חד פעמי שעולה כפול מסכום זה. חשוב יהיה להתייעץ עם רופא העור שלנו או הקוסמטיקאית על מנת לבחור את הדרמה רולר הנכון ביותר בשבילנו על מנת שהטיפול יהיה יעיל ולא יפצע אותנו או יחמיר את מצבנו.

שימו לב, כי לא מומלץ להשתמש במכשיר על עור בעל פצעים וזיהומים חיים היות והוא יכול לגרום להחמרתם. חשוב לזכור שלעור לוקח זמן לבצע את תהליך הריפוי העצמי ולכן לא נשתמש בדרמה רולר באופן יומי ואף לא באופן שבועי. בנוסף חשוב לזכור ולהיצמד להוראות היצרן והגורם עמו התייעצנו בעת השימוש על מנת להבטיח הצלחה.

שימוש לב, כי יש להתמיד בהזנת העור עם מקדם הגנה בין הטיפולים בעת חשיפה לשמש, כמו גם חיטוי המכשיר בעקביות לפני ולאחר כל שימוש. אין להעבירו לשימוש לאדם אחר. לאחר חיטוי ראשוני, ואלחוש הפנים בהתאם לגודל המחטים, נעביר בעדינות את המכשיר באזורים הרצויים בהתאם להוראות היצרן, לרוב מפנים האזור וכלפי חוץ.

 

מתי נראה תוצאות?

כאמור, חשוב לתת לעור באזור המטופל לבצע את תהליך הריפוי, ובהתאם למכשיר יש להשתמש בו באופן חודשי או שבועי. תוצאות ושיפור במצב העור נוכל לראות בערך כחודש ועד שלושה חודשים מאז התחלת הטיפול. חשוב לציין כי במידה ונראה החמרה במצב יש לגשת מיד לרופא העור שלנו.

 

לסיכום, מהם יתרונות השימוש בדרמה רולר?

  • גורם לעור להתחדש ולייצר קולגן ואלסטין באופן טבעי.
  • מונע קמטים וקפלים עתידיים, טרם היווצרותם.
  • מבטל את הצורך בניתוחים והזרקות.
  • ניתן לרכוש באופן חד פעמי במאות שקלים, לעומת טיפולים חיצוניים העולים כפול מכך.
  • מייעל את השימוש בקוסמטיקה טבעית ובכך יש גם תמורה לכסף שאנו משקיעים.
  • מביא לכדיי עור פנים צעיר יותר בדרך טבעית ע"י הפעלת הכוחות המצויים בגוף שלנו ולא ע" התערבות חיצונית של חומרים מהונדסים כימית.

דרמה רולר ו-6 יתרונות השימוש בו

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר