כך תשמרי על עור פנים חלק ורענן

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים וגברים מודעים לחשיבות של טיפוח עור הפנים שלהם.

הפנים הן כרטיס הביקור שלנו, ותחזוקה לוקה בחסר תביא לכדיי השלכות בריאותיות לא נעימות וכמובן דימוי עצמי נמוך בעינינו ובעיני אחרים.

לכן, הגיע זמן ללמוד על איך לשמור על עור הפנים שלנו, כך שיהיה חלק ורענן לאורך כל היום.

חשוב להבין, שלא בהכרח כדאי לרוץ לרכוש את כל מכשירי הטיפוח הממותגים שאתם רואים בפרסומות וכי טיפוח הפנים אינו נוגע רק לתכשירים. ישנם הרבה אלמנטים המתכנסים יחד, אשר שילובם בעצם מקנה לנו נראות קורנת ותחושה רעננה.

 

שגרת טיפוח

ראשית כמובן חשוב לדבר על שגרת הטיפוח שלנו. חשוב לדעת ששגרת טיפוח אינה בנויה מקרם לחות, או רק ניקוי, אלא השילוב שלהם ועוד. כמו כן, יש חשיבות לסוג התכשירים עצמם. לכן, מומלץ לרכוש קוסמטיקה טבעית, אשר מכילה חומרי גלם איכותיים ולא מלאכותיים.

 

ניקוי

לפחות פעמיים ביום ,בוקר וערב, עלינו להתמיד על ניקוי הפנים שלנו. בלילה, עור הפנים סופג אל תוכו את כל הבקטריות שנשארות על הכרית ובמהלך היום הוא סופג את כל הרעלנים והזיהום הסביבתי. לכן, שטיפה מתמדת, בתכשיר שמתאים לעור פנינו, יעשה את עבודת החיטוי, ואף מומלץ להשתמש בתכשיר פילינג לניקוי עמוק כפעמיים בשבוע.

 

טיפול נקודתי

לאחר שניקינו את העור, וטרם הנחת הלחות, מומלץ להעניק לעור שלנו בוסט כלשהו, שהוא נדרש בו. לדוגמא, עור יבש ייהנה מאד מסרום לחות מרענן, בעוד שעור פנים שומני בהחלט ייהנה ממסכת חמר מטהרת. מטרתם של מוצרים אלו הוא להקנות לעור שלנו את הסיוע הנדרש לו, באופן נקודתי ומחוזק.

 

לחות

לבסוף, נסיים עם שכבת לחות שמותאמת לעור שלנו. מומלץ לא לקנות מוצרים המכילים אלכוהול או בושם, שיכולים דווקא לגרום נזק וגירוי. לכן כאמור, קוסמטיקה טבעית היא האופציה הבריאה ביותר.

 

תזונה

לצד שגרת הטיפוח, חשוב להתמיד על תזונה בריאה ככל הניתן. אם נרבה בצריכה של חומרי גלם מעובדים ושומניים הדבר ישוקף על עור הפנים שלנו ונשים לב לאקנה, נקודות שחורות ושכבת שומן לא מחמיאה, לא משנה כמה נתמיד בניקוי.

 

שתייה

לבסוף, לא נוכל להדגיש זאת מספיק, שתו מים. מים הם בסיס לחות טבעי ומדהים לעור וחשוב להבין שלחות צריך לכל סוג עור, החל מיבש ועד שומני. כמו כן, מים מסייעים בהפחתת פיגמנטציה והעיגולים השחורים מתחת לעיניים ועל כן ניראה הרבה יותר ערניים ורעננים.

 

לסיכום

אם נרצה להבטיח את בריאות עור הפנים שלנו, חשוב להתמיד על שגרת טיפוח תקינה וסדירה. מומלץ לרכוש מוצרים עם חומרי גלם טבעיים ואף אורגניים. כמו כן, נרבה בשתייה מרובה של מים לנראות צעירה ומרעננת, ונתמיד לצרוך מזון בריא, על מנת לא לגרות את העור.

מסכה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר