3 יתרונות בריאותיים בשימוש בסבון במבוק פחם

כולנו שמענו על מגוון טיפולים קוסמטיים בהם מעורב פחם. אך האם באמת ידענו מה סוד הכוח הגלום בשילוב פחם בהרגלי הטיפול שלנו?

כחלק משוק הקוסמטיקה המתפתח, פחם תפס מקום משמעותי ביותר וכיום נוכל למצוא אותו במגוון טיפול קוסמטיים למטרות כמו ניקוי, טיהור וכדומה. אך חשוב לדעת, כי שילוב הפחם אינו רעיון חדיש כלל ובעצם מקורו במסורת של מאות שנים שהגיע המן המזרח, ממדינות כמו סין.

 

למה פחם?

לפחם הפעיל יש מספר תכונות המאפשרות לו לספוח רעלים מתוך העור וכך הוא מבצע ניקוי עמוק וחיטוי של השכבות העמוקות ביותר. נוסף על כך, בפחם זה, אשר מקורו בעץ הבמבוק הנפוץ במזרח, קיימים שמנים ומינרלים טבעיים התורמים לעושרו של העור ולא רק לניקוי שלו. נוכל לראות שימוש בפחם בסבונים, מסיכות, ניקוי שיניים, ואפילו מגבונים להסרת איפור.

 

מה היתרונות בשימוש בסבון במבוק פחם?

היתרונות בשימוש בתכשיר כמו סבון במבוק פחם הם מגוונים אך הדגש הוא על העובדה שמדובר בחומר טבעי. הסבון לרוב מיועד לעור מעורב עד שומני:

  • אקנה ופצעונים: כפי שציינו הסבון יעיל בעיקר בעבור עור בעייתי שסובל מאקנה על כל סוגיו. שימוש בסבון מביא למניעת אקנה טרם הופעתו וייבוש של פצעונים נראים לעין ואלו שנמצאים עמוק יותר מתחת לשכבות העור. בנוסף, היות ולסבון יכולות ספיגה חזקות הוא מביא לכך שעורנו יהיה פחות שומני היות והוא סופח את השומן המצטבר על שכבות העור העליונות.
  • ניקוי: נוסף על חיטוי בעיות עור, שימוש בסבון מביא לכך ששכבות העור העמוקות ביותר מתנקות מהלכלוך אותו אנו צוברים יום יום רק על ידי זה שאנו יוצאים החוצה. הסבון נלחם בזיהומים הנגרמים בעקבות הלכלוך ומנקה את תאי העור הללו.
  • חידוש העור: על ידי כך שהסבון מנקה את הזיהומים ומסיר תאים מתים, כמו גם מונע התפתחות של חטטים, הוא מביא לידי חידוש העור. כאשר העור מתחדש הוא נראה צעיר ורענן יותר ועל כן נוטה לפתח פחות ופחות בעיות הנראות לעין.

 

איך נשתמש בסבון?

הסבון לרוב אינו מגיע בצורה נוזלית על מנת שיישאר בצורתו הטבעית ביותר. לכן ניקח את בר הסבון ונשפשף אותו עם יד רטובה עד לקבלת קצף, אותו נמרח על האזור אותו נרצה לנקות ואז נשטוף. היות והסבון מייבש מעט נשתמש בו פעמיים עד שלוש בשבוע וזאת לאחר שכבר נראה שיפור במצב העור.

 

כמה הסבון עולה?

מחירי הסבון ליחידה יכולים לנוע מאד היות ומדובר בשוק רחב, אך חשוב לזכור כי לא מומלץ לקנות במחיר הזול ביותר שנראה היות וזה יצביע על כך שלא בהכרח מדובר בחומר איכותי ומקורי. יחד עם זאת, מחיר יקר מדיי הנע מ-200 ₪ ומעלה אינו בהכרח מצביע על איכות גבוהה. אם כן, סבון אותנטי יעלה לרוב כ-100 ₪ ליחידה ללא התחשבות במבצעים.

 

לסיכום

כוחו של הסבון במבוק פחם טמון במסורת שימוש של מאות שנים ועיקרו הוא בכך שתכונותיו הטבעיות מעניקות לעור ניקוי וטיהור עמוקים שמביאים גם לידי חידוש העור. הסבון מיועד בעיקר בעבור עור מעורב עד שומני ובעייתי. הוא מנקה את השכבות העמוקות ביותר ומונע הופעה מחודשת של אקנה וחטטים. בעזרת החיטוי הוא גם מביא לחידוש העור ונראות רעננה וצעירה לאורך זמן.

סבון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר