3 שיטות לא טבעיות להארכת שיער

תוספות שיער ושיטות נוספות לביצוע הארכת שיער נמצאות בשימוש תדיר בקרב מפורסמים, וגם בקרב פשוטי העם.

יש אמצעים רבים שניתן להשתמש בהם למטרה זו, אשר אפילו לא ניתן להבחין בכך שמדובר בתוספות שאינן טבעיות.

נסביר במאמר הבא על 3 שיטות נפוצות להארכת שיער.

עם ההתקדמות באסטרטגיות שילוב השיער המלאכותי, מספר הולך וגדל של אזרחים מן השורה מנצלים מערכת זו. אנשים רבים ברחבי העולם רוצים להוסיף נפח, אורך או גוונים מגוונים לשיערם. המטרות העומדות מאחורי השימוש בשיטות אלו קשורות לסיבות שונות, החל משיקום לשיער ועד למראה נוצץ ויוקרתי יותר.

כשנמאס לך מהשיער הרגיל שלך, את יכולה לסדר באופן מיידי פגישה עם מעצב השיער ולבחור איזה שיטה תתאים לצרכים שלך.

 

השיטות

ישנן 3 שיטות נפוצות להארכת שיער. תוספות השיער בהן נעשה שימוש עשויות להיות משיער אנושי או מהונדס, אך השימוש בשיער אנושי עולה יותר.

 

שילוב שיער מלא

בהליך זה, קווצות קטנות של תוספות השיער משולבות בגדיל השיער המסוים שלך. זה נראה רגיל יותר. התוספות משולבות תוך שימוש במשחה העשויה מחלבון, שנמזגת בחום; או שהן משולבות בעזרת צינורות עשויים מתכת או ששוזרים אותן זה בזו. המשחה מתחברת לראשונה לשיער שלך ואחריו חלקי התוספות מונחים על הדבק. כאשר אינך זקוק להדבקה, צינורות קטנים משמשים כדי להוסיף את החלקים לשיער שלך.

 

תפירה

בשיטה זו תופרים את חלקי השיער לחלק העליון של השיערות שלך, ממש מתחת לקו השיער. החיבור לשיער יכול להיעשות ביד או שניתן לעשות אותו באמצעות מכונה. תפירות בעבודת יד הינן ייחודיות ויקרות יותר.

 

תוספות שיער קליפסים

סוג זה של שילוב שיער מלאכותי הוא מערכת קצרה וחסכונית שבה את יכולה להוריד את תוספות השיער לפני השינה. תוספות שיער קליפסים זה הסוג הפחות תובעני מכל האפשרויות, שאפילו לא צריך ללכת למספרה כדי לבצע. תוספות אלו מגיעות בכל הגדלים והאורכים, ומשמשות הן להעשרת השיער והן לשיער ראש מלא.

תוכלי לבדוק את מגוון התוספות ולבחור את הסוג המתאים ביותר לך ולשיער שלך. תוכלי להתאים את מרקם השיער – גלי או חלק. אין ספק שתוכלי למצוא את הסוג המבוקש, מכיוון שיש המון אופציות. באפשרות זו תוכלי לבחור גם בין שיער אנושי לשיער מלאכותי, שתי האפשרויות קיימות, אך שיער אנושי יקר יותר משמעותית.

יש לשלב את תוספות השיער עם השיער הטבעי שלך באופן שייראה טבעי. בנוסף חשוב לדעת כיצד לטפל בתוספות. השתמשי בשמפו עדין לאחר חיבור התוספות. תוספות שיער כאלו הן עמידות במיוחד, ומסוגלות להחזיר לעד שנה. הן לא נשחקות משמעותית עם הזמן, ומתאימות במיוחד לכאלו שמעדיפות שלא להתעסק איתן באופר תדיר. ייתכן שעל מנת להוריד את התוספות תצטרכי ליצור קשר עם המספרה.

 

קצוות של אישה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר