השתלת שיניים בזאלית

השתלת שיניים בזאלית נחשבת כיום לשיטת השתלת השיניים המובילה והמתקדמת ביותר בעולם, היא מאפשרת למטופלים שלא יכולים לעבור השתלת שיניים סטנדרטית להנות מהשתלת שיניים ומכל היתרונות הנלווים אליה.

 

הסבר קצר על השתלת השיניים הבזאלית

כאמור אחד היתרונות המרכזיים של שיטת ההשתלות הזאת היא שניתן לבצע באמצעותה השתלות שיניים לאנשים שבעבר לא יכלו לעבור השתלות שיניים רגילה.

את השיטה פיתח פרופסור צרפתי לפני כמעט שלושה עשורים, מאז הפיתוח הראשוני השיטה התקדמה, השתכללה והיא נחשבת כיום לשיטה המובילה ביותר בעולם להשתלות שיניים רפואיות ואסתטיות.

השיטה הזאת מאוד מתקדמת ולכן לא מאוד פשוט למצוא רופאים שמבצעים אותה בגרסאות המתקדמות והמומלצות ביותר שלה.

למידע על נוסף – השתלות שיניים בת"א

 

מי הם האנשים שזקוקים להשתלת השיניים הבזאלית?

יש מגוון רחב של סיבות שבגינן אנשים מעדיפים לבצע השתלה בזאלית, חלקן סיבות של נוחות, לאור העובדה שההשתלה הבזאלית קצרה ונעימה בהרבה מההשתלה הרגילה, ובין אם יש להם מחסור בעצם שמונע השתלה רגילה.

מטופלים שסובלים ממחסור בעצם יכולים לעבור השתלה בזאלית בחלק גדול מהמקרים, ישנם מספר מועט יחסית של מקרי קיצון שבהם בעקבות מחסור חמוד ביותר של עצם לא ניתן לבצע גם את ההשתלה הבזאלית.

מטופלים רבים מעדיפים את ההשתלה הבזאלית גם לאור העובדה שאין צורך לבצע השתלות עצם והליכים רפואיים בסינוס, שלעיתים מבוצעות במטופלים עוד לפני שניתן לוודא כי הם מתאימים להשתלת שיניים רגילה, דבר שלא קורה בהשתלה הבזאלית.

ההשתלה הבזאלית גם מתאימה יותר לאנשים שסובלים מסכרת ובעיות רפואיות אחרות, כמו גם לאנשים מבוגרים שנהגו בעברם להשתמש בשיניים תותבות.

 

למה ההשתלה הבזאלית עדיפה על ההשתלה הרגילה?

אצל חלק מהמטופלים יש בעיות בעצם שמונעות מהם לבצע את ההשתלה, השתלת שיניים סטנדרטית עושה שימוש בעצמות שבתוך הפה, כך שחולשה של העצם מונעת את ביצוע ההשתלה.

ההשתלה הבזאלית עוקפים את הבעיה הזאת על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות יותר, השתל מוחדר ישירות אל הלסת ועושים שימוש בעצמות שברוב הגדול של המקרים לא נפגעות לאורך השנים ונותרות חזקות ויציבות גם אצל אנשים בעל בעיות חמורות באזור הפה.

כל מטופל יכול לבחור לבצע את ההשתלה בשיטה זאת ולא רק אנשים שיש להם בעיות בריאותיות ספציפיות שמונעות מהן לבצע השתלה רגילה, השיטה נחשבת לאסתטית יותר מבחינת התוצאה הסופית וליציב וחזקה יותר לאורך זמן.

ממה להיזהר ומה הסיכונים בשיטה זאת

כמו בכל אופרציה רפואית גם השתלת השיניים הבזאלית טומנת בחובה סיכונים, חשוב להבהיר קודם לכן שהשיטה נחשבת לבטוחה וליעילה גם ביחס להשתלות השיניים הרגילות.

הסיבוכים שיכולים להתרחש במהלך ההשתלה הם פגיעה בארובת העין, גלגל העין או המוח, כמו כן, יכולים להיגרם דלקות וזיהומים במהלך ההשתלה, לכן מומלץ מאוד לעבור את תהליך ההשתלה אצל רופאים מוכרים ומוסמכים בתחום.

צוות רופאים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר