דרכי טיפול בנחירות לשינה איכותית ורציפה

נחירות עשויות לעורר הפרעות שינה משמעותיות אשר משפיעות באופן ניכר על איכות החיים. לכן, חשוב מאוד לפנות לטיפול מקצועי בכדי לזכות מחדש בשינה איכותית ורציפה.מהם הטיפולים אותם תוכלו לקבל במסגרת טיפול בנחירות? על כך ועוד – במאמר הבא.

 

מהן דרכי הטיפול הטובות ביותר לצורך טיפול בנחירות?

הפסקת נשימה (מוכרת יותר כדום נשימה) היא תופעה נפוצה אשר מתרחשת אצל חלקים רבים באוכלוסייה. למעשה, בדום שינה מתרחש מצב בו יש היצרות מלאה או חלקית של דרכי הנשימה בזמן השינה, כאשר לעיתים מדובר בדום נשימה אשר עשוי להתרחש עשרות פעמיים במהלך השינה, ובמקרים חמורים להוביל לדום לב. הנחירות הן פועל יוצא של דום נשימה, וכל הפסקה כזו גורמת לשיבוש משמעותי באיכות השינה. רבים אשר סובלים מהתופעה מדווחים על עייפות כרונית המלווה במהלך היום, כמו גם אי יכולת לתפקד. בשל הנטייה של הנחירות להחמיר עם השנים, חשוב לפנות לגורם מקצועי בכדי לבצע בדיקת שינה, ולאחר קבלת התוצאות לפנות לקבלת טיפול בנחירות. מדובר בספקטרום רחב של טיפולים אשר ניתנים בהתאמה אישית, והם כוללים בין היתר מכשור מתקדם אשר מאפשר לפתוח את דרכי הנשימה בזמן השינה, סד לילה וכן טיפולים מתקדמים באמצעות לייזר רפואי.

איש יושן

מהו טיפול לייזר ומדוע הוא נחשב לאפקטיבי בעבור טיפול בנחירות?

הטכנולוגיה המתקדמת אשר פותחה בשנים האחרונות מאפשרת הלכה למעשה לחולל שינוי של ממש בעבור מיליוני בני אדם אשר סובלים מהפסקת נשימה וכתוצאה מכך מנחירות. טיפול בלייזר רפואי הינו טיפול חדשני אשר נעשה באמצעות רופא אשר מומחה לנחירות ודום שינה, והוא מבוסס על קרן לייזר אשר מכווצת את רירית החך, ובכך מאפשרת להקשיח אותו באופן אשר מאפשר לאוויר לנוע בחופשיות. מדובר בטיפול קצר אשר נערך כ 15 דקות בלבד, ללא צורך בהרדמה. את הטיפול יש לבצע במרווחים של שלושה עד ארבעה שבועות, כאשר ע"פ מטופלים הם חשו בשיפור החל מהטיפול הראשון, ולכן נזדקקו למספר טיפולים בודדים. לכן, מדובר בטיפול אפקטיבי אשר אחוזי ההצלחה שלו גבוהים במיוחד, והוא ניתן באופן בלעדי באמצעות רוזס קליניק אשר מתמחה בטיפול בנחירות ודום שינה

 

טיפול לייזר 360 באמצעות רוזס קליניק – הקליניקה המובילה בתחום הפרעות שינה

רוזס קליניק הינה קליניקה מובילה אשר מתמחה מזה שנים רבות בטיפולים אסתטיים מתקדמים, כמו גם טיפול לייזר 360 אשר נעשה באמצעות רופאים מומחים להפרעות שינה. הקליניקה היא היחידה בישראל אשר מאפשרת לעבור את הטיפול, כאשר לכל אורך הדרך ניתן בעבור כל מטופל סיוע וליווי כמו גם אפשרות לניטור ובקרה של הנחירות, באמצעות אפליקציה ייעודית. אם אתם או בן משפחתם נוחר, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו עם נציגי רוזס קליניק לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית, ללא עלות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר