הסגולות של טיפולי מזותרפיה

טיפול מזורתפיה הוא טיפול פנים ייחודי אשר לו סגולות רבות כמו שיפור איכות הפנים ושמירה על עור צעיר. כיצד הוא מתבצע ומה חשוב לדעת? במדריך זה נציג בפניכם את כל הפרטים. 

מהם טיפולי מזורתפיה?

טיפולי מזותרפיה הם טיפולים אשר מיועדים לשיפור איכות הפנים ושמירה על עור צעיר ורענן. עם השנים ובעקבות אובדן של קולגן ישנן תופעות אשר מופיעות בעור כמו קמטוטים, אדמומיות, פצעונים ויובש של העור. טיפולי מזותרפיה נותנים את המענה המושלם וזאת לאור העובדה כי הטיפולים הללו תורמים באופן ממשי לשמירה על  איכות עור פנים גבוהה וכן על עור צעיר ומתוח.  ישנם מגוון רב של טיפולי מזורתפיה אשר קיימים בשוק. הטיפול המקובל אשר נערך אצל קוסמטיקאות בנתניה כולל מחטים קטנים אשר נכנסים לעומק העור ובכך גורמים לחידוש, אולם בשנים האחרונות החלו לפתח טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות לקבל תוצאות טובות עוד יותר, בדמות רכישה של מוצרים אשר מכילים חומצה היאלורונית, ויטמינים ומינרלים אשר נועדו להזין את העור ולשפר את איכותו, לצורך שמירה על עור צעיר.

כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול מזורתפיה הוא טיפול פנים אשר נועד להחדיר לחות וכן ויטמינים, ע"י הזרקות. הטיפול החדשני הזה מתבסס על הזרקה בתור השכבה הבינונית של העור (דרמוס) וזאת בכדי לעודד את צמיחת התאים של העור, בסדרה קצרה של טיפולים אשר מתבצעים בתנאים נאותים ורק באמצעות מכשור מתקדם. הטיפול מומלץ מגיל 25 ועד 120, אולם לכל מטופל/ת יש להתאים את החומרים הנכונים. בגילאים צעירים מדובר על הזרקה של ויטמינים בלבד, ואילו בגילאים מבוגרים יותר מדובר בהזרקה של חומרים פעילים ומרוכזים אשר פועלים על בסיס של חומצה היאלורונית. הדרך הנכונה לאבחון העור היא באמצעות מצלמת תלת מימד אשר מאפשרת לראות את מצב העור, ברמת המילימטר.

פנים

הכירו את הדור החדש של טיפולי מזותרפיה

הדור החדש של המוצרים בתחום המזורפתיה נקראים "בוסטרים". אם בעבר היה צורך לבצע סטים של שבעה עד עשרה טיפולים, כיום ניתן לקבל תוצאות מצוינות בטיפול אחד עד שלושה. התוצאות מחזיקות מעמד עד כשנה, בכפוף להתנהגות המטופלת – הימנעות מעישון, חשיפה לשמש, שמירה על תזונה מאוזנת וכן הזנה של העור באמצעות חומרי הזנה. על מנת להגיע לתוצאות מצוינות חשוב לבצע את הטיפול אך ורק באמצעות קוסמטיקאית מוסמכת אשר עברה הכשרה מקיפה וכן מספקת תעודות אשר מעידות על כך, וזאת בכדי להימנע ממצבים בהם נוצרים חטטים או בעיות בעור כתוצאה מטיפול אשר לא נעשה כשורה. לאור העובדה כי מדובר במכשור מתקדם אשר מתחדש בכל העת, חשוב לקבל המלצות וכן לבחון לעומק את התעודות של הקוסמטיקאית, כך שתוכלו להיות בטוחים כי הטיפול יתבצע על הצד הטוב ביותר ועם שימת דגש על התאמה לסוג העור.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר