התמודדות עם חרדות לאחר גירושין

תהליך של גירושין מהווה את אחד הרגעים המלחיצים ביותר שכל אדם עובר. אם זאת, ניתן ואף רצוי לטפל בחרדות הנלוות לתהליך באמצעות טיפול ממוקד, עליו נפרט כעת.

התמודדות עם חרדות לאחר גירושין – מנת חלקם של גרושים רבים

התמודדות עם חרדות לאחר תהליך של גירושין מהווה ללא ספק את אחד הרגעים המלחיצים ביותר של כל אדם, וזאת בשל התפוררות התא המשפחתי וכן תחושת הכישלון האישית הנלוות. גרושים וגרושות מדווחים על תחושה של ביטחון עצמי ירוד, חרדה מהעתיד לבוא וכן חשש ממשי מאי מציאת זוגיות, כחלק מהתפרקות הנישואין. משום כך, חרדות לאחר גירושין נחשבות לחרדות נפוצות עמן נאלצים להתמודד לא מעט בני אדם, אולם באמצעות טיפולים אשר מתמקדים בנושא התמודדות עם גירושין ניתן לצלוח את התקופה הקשה ולצאת לדרך חדשה וחיובית.

לב שבור

מהם הטיפולים אשר ניתנים לצורך התמודדות עם חרדות לאחר גירושין?

בשנים האחרונות עלה אחוז הגירושין בעשרות אחוזים, כאשר בישראל הנתונים מצביעים על כך כי 1 מתוך 3 זוגות מתגרש. משום כך, החרדות הנלוות משפיעות באופן ניכר על איכות החיים ואפילו על היכולת ליצור קשרים זוגיים חדשים, ולכן קבלת טיפול היא הכרחית. על אף כי ניתן לגשת לרופא ולקבל תרופות נוגדות חרדה, מומלץ לגשת לטיפול התנהגותי קוגניטיבי ממוקד – CBT. מדובר בטיפול מצוין אשר נחשב לאחד הטיפולים הטובים ביותר לצורך טיפול בחרדות, וזאת בשל העובדה כי הטיפול מתבסס על מפגשים אחת לשבוע עם מטפל מוסמך אשר ביחד עם המטופל/ת בוחן את הסיבות להופעת החרדה, כחלק משינוי הרגלים התנהגותיים ומחשבתיים. מדובר בטיפול אשר נועד להשיג תוצאות בטווח הקצר, ולכן רוב הטיפולים נערכים למשך 3-20 טיפולים, בהתאם להרגשה האישית. באמצעות הטיפול ניתן לקבל כלים אפקטיביים לצורך הסתכלות על החיים והתמודדות עם חרדה באופן חיובי ומושכל. גרושים וגרושות אשר עברו את הטיפול דיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה לא רק מחייהם אלא על התבוננות חדשה על חייהם, ולכן מדובר בטיפול מצוין אותו תוכלו לקבל במידה ואתם עוברים כעת תהליך של גירושין אשר מעורר בכם חרדות.

 

טיפול התמודדות עם חרדות לאחר גירושין באמצעות המטפל המוביל בישראל

אורי פוקס הינו מטפל מוסמך בשיטת CBT, ובעל ניסיון עשיר בתחום. אורי פוקס מטפל בחרדות בקליניקות שלו באחד העם 21 בהרצליה או ברחוב האומנות 6 בנתניה, כאשר הטיפול מותאם באופן אישי למצבכם הרגשי וההתנהגותי. לאורי כאמור ניסיון של שנים רבות בתחום ומאות ממליצים אשר יעידו על רמה מקצועית חסרת פשרות אשר נועדה להוביל כל אחד לקבלת תוצאות אפקטיביות בטווח הקצר, לצורך הפחתה ברמת החרדה וקבלה עצמי אשר מבוססת על חשיבה והרגלים חיובים. לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית, היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים ונציג מטעם הקליניקה יחזור בהקדם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר