מהן הסיבות לעשות עיסוי מקצועי

הרבה אנשים תופסים עיסוי מקצועי כחוויה של פינוק, משהו שלא חייבים לעשות וזה לגמרי בתחום המותרות. אבל האמת היא רחוקה מכך, עיסוי מקצועי זה לא עניין סתמי בכלל, הגוף שלנו אוגר וצובר כל כך הרבה מתחים בין השרירים והרקמות, עיסוי טוב זה דבר טיפולי לחלוטין, שיכול לעזור לאדם להרגיש טוב ממקמות עמוקים. לדאוג לגוף שלנו זאת האחריות שלנו כלפי עצמנו, ולעיסוי יש יתרונות בריאותיים רבים, יכול להיות שזה בדיוק מה שאתם צריכים.

 

לא רק עניין פופולארי

זה נכון שהיום תוכלו בקלות למצוא לעצמכם עיסוי בתל אביב, או לשוטט ברחבי האינטרנט, להיכנס אל ymasage פורטלים מטפלים בפריסה ארצית ולמצוא מקום לאיזה עיסוי טוב, והכל נראה כמו איזה חלק מטרנד, עניין של פופולאריות. אך חשוב להבין שזה הרבה יותר מזה, לעיסוי מקצועי יש את היכולת להתחיל תהליכי ריפוי משמעותיים, להעניק לעצמנו את הדבר הזה, מביא איתו המון יתרונות שאתם חייבים לדעת.

 

שיפור בריאותי

חשוב קודם כל לדעת, שלעיסוי טוב יש השפעות הרבה יותר משמעותיות ועמוקות מלבד מתן רגיעה כללית והפגת מתחים. מחקרים רבים שנעשו בנושא, וסיפורים מהשטח של אנשים שונים, מובילים אותנו להבנה שלעיסוי מקצועי יש השפעה בשיפור מצבים בריאותיים שונים. כיום יש אפשרות לקבל עיסוי במחיר שווה לכל נפש, וכך לגרום גם הנאה עבור המטופל וגם לעזור לו בתחום הבריאותי.

 

מה זה ייתן לכם

ישנם המון דברים שונים עליהם משפיע קבלת עיסוי מקצועי, הינה כמה מהדברים העיקריים:

זרימת הדם

העיסוי עוזר בשיפור של זרימת הדם, בעיקר עיסוי באופן קבוע, מסייע בסילוק רעלים אפקטיבי, משפר את התפקוד הכללי של הגוף ובולם תהליכים דלקתיים מלהתפתח.

 

מצב רוח טוב

קבלת עיסוי גורמת לאדם להרגיש טוב יותר, זה קשור בעיר להפחתת הכאב, וגם לשינויים הורמונאליים שמתבצעים תוך כדי קבלת העיסוי.

 

שינה רציפה ואיכותית

העיסוי משפיע רבות על מערכת העצבים, מרגיע ומסייע לשליטה בשעון הביולוגי, כך שזה מצוין עבור אלו שמתמודדים עם בעיות שינה, אפילו הכרחי. בנוסף, מחקרים הוכיחו שיש קשר ישיר בין קבלת עיסוי לאיכות השינה, העיסוי משפיע על הגלים במוח ויעיל מאוד עבור אלו שלא מצליחים לישון טוב בדרך כלל.

 

מיגרנות וכאבי ראש

נמצא כי עיסוי של שלושים דקות, יכול להקל משמעותית על מיגרנות וכאבי ראש שמגיעים ממתח.

 

קל לקבוע

ממטפלים בעיסוי לרוב יכולים לקבוע את שעות העבודה שלהם, הרבה פעמים מדובר בעצמאיים שמתאפשר להם לקבוע פגישות בלוח זמנים דינאמי למדי. מה שיכול להיות טוב מאוד עבור אנשים רבים, מכיוון שיש גמישות רבה בנוגע לקביעת זמן העיסוי. אנשים רבים נמנעים מקביעת עיסוי מקצועי כי נדמה להם שלא יתאפשר לקבוע, אך האמת היא שזה יכול להיות קל ופשוט מאוד.

 

לסיכום

קבלת עיסוי מקצועי כי אינה דבר של מותרות, מדובר בצורך ממשי לשיפור אורח החיים שלכם, מה שמתאפשר לפעמים רק לאחרי התמסרות לדברים טיפוליים של נחת, רגיעה והתעמקות במה שהגוף שלכם צריך ומבקש.

טיפול רפואי

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר