אילו טיפולי שיניים מומלץ לעשות אצל רופא רופא פרטי

אם הגעתם לכאן, סביר להניח ששמעתם על מכרים שלכם שעברו טיפול שיניים לא מוצלח אצל רופא דרך הקופה.

מדובר במצב ידוע ומוכר שגורם למטופלים רבים לעזוב את רופאי השיניים מטעם הקופה ולחפש רופא פרטי.

במדריך הנוכחי נציין  בפניכם את טיפולי השיניים שמומלץ לבצע אך ורק אצל רופאים פרטיים.

הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

איך הגענו דווקא לטיפולים האלו?

בפסקה הבאה יופיע בפניכם הטיפול הראשון שמומלץ לבצע אצל רופא שיניים. כדי לחסוך מכם תהיות לגבי אופן איסוף הנתונים הללו, חשוב לנו לציין קודם כל כי את הטיפולים הנבחרים שיצוינו בהמשך, ריכזנו לאחר שערכנו בירור מקיף עם מטופלים שעברו טיפולי שיניים במכון שאינו פרטי וגילו בסופו של דבר שהטיפול לא היה מקצועי והוביל בסופו של דבר, לטיפול לתיקון אצל רופא פרטי. עכשיו, כשאתם יודעים את הפרטים אודות אופן איסוף הנתונים, אפשר להתחיל ולציין בפניכם את טיפולי השיניים שמומלץ לבצע רק אצל רופא פרטי:

 

טיפול מספר 1 – טיפול שורש

טיפול שורש נחשב לטיפול מורכב יחסית. הטיפול דורש לא פעם הגעה חוזרת אל המרפאה לצורך ביקורת ולעיתים גם עבור הוספת כתר לשן שעברה את הטיפול. במהלך הטיפול, הרופא צריך לבצע ניקוי יסודי של פנים השן ולהוציא את המוך הנוגע שבתוכה. חשוב לפנות אל מרפאה של רופא פרטי מוכר ומנוסה בתחום כמו למשל מרפאת שיניים פרטית דר' שרטר. הדבר יאפשר לכם להיות בטוחים שהטיפול נעשה באופן מקצועי ואינו דורש מכם להגיע שוב לביצוע תיקונים.

 

טיפול מספר 2 – השתלות שיניים

יש מי שמגלים כי עליהם לעבור הליך של השתלת שיניים. מצב שכזה עשוי לבוא לידי ביטוי בעקבות בין היתר בגלל 2  המצבים הבאים:

  1. הליך זקנה של חלל הפה ונפילה של שיניים
  2. עששת שהחמירה וגרמה לדלקת חריפה ולעקירה

במצב שכזה חשוב מאוד להגיע אל רופא פרטי, מכיוון שמדובר בהליך שצריך להיעשות עם המכשור המתקדם ביותר שכידוע, יש רק אצל רופאים במרפאות הפרטיות.

 

טיפול מספר 3 – עקירה

אם עברתם אי פעם עקירה אצל רופא שאינו מומלץ, אתם בטח יודעים שמדובר בהליך כואב מאוד. לעומת זאת, מי מכם שעברו עקירה אצל רופא פרטי, בוודאי יודעים שהשד לא כזה נורא. כלומר, ברגע שעוברים עקירה אצל רופא פרטי מוסמך, שיש לו את המכשור הטוב ביותר ואת הידע הנרחב בתחום, אתם צפויים לעבור את העקירה תוך כמה דקות מבלי בכלל להרגיש שהיא התבצעה. לכן, מומלץ מאוד לבצע את הטיפול הזה אצל רופא פרטי.

 

לסיום

עד כאן 3 הטיפולים שמומלץ לעשות אצל רופא פרטי. עכשיו, כשאתם יודעים מהם הטיפולים האלה, נותר לכם רק לתאם תור אצל רופא פרטי ולהיות בטוחים שאתם והשיניים שלכם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

קליניקה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר