טיפולי שיניים לגיל הרך

שיניים הן חלק חשוב מהבריאות הכללית של ילדכם, הן אחראיות לאכילה וגם ליכולת הדיבור.

שמירה על היגיינה בריאה תוך טיפוח הרגלי צחצוח ותזונה לילדכם כבר מהשיניים הראשונות עוזר להם גם אחר כל כמבוגרים לשמור על פה בריא.

ילדים הסובלים מטיפול לקוי של השיניים יכולים לחוות השפעה רעה לאורך זמן וזה יכול להתבטא בשלל תחומים.

שמרו על הפה והחיוך הקסום של ילדכם – כל מה שצריך לדעת על היגיינת שיניים לגיל הרך.

 

הכרות ראשונית עם בריאות השיניים לרך

השיניים החלביות הקטנות והחמודות של ילדכם נראות לפעמים לא חשובות כי הרי הן נופלות בכל מקרה, אז מה זה משנה. אבל היגיינה ותודעה נכונה בנושא מתחילה ממש מההתחלה ותפקיד ההורים לתת לילד את ההתחלה הבריאה שמגיע לו. מרפאת שיניים לילדים היא המקום בשבילכם, מרפאה שיודעת להפוך את החוויה לילד לנעימה ולא טראומתית ואף יודעת לטפל בדיוק במקרים בפה של הרך. מחלות שיניים, כולל עששת, יכולות להשפיע על תזונה, צמיחה והתפתחות אצל ילדים, יכולות להשפיע לרעה על איכות החיים של הילד. ילדים הסובלים ממחלות שיניים ממשיכים לעיתים קרובות בריאות פה לקויה כמבוגרים.

 

צחצוח שימוש בחוט דנטלי

היגיינת שיניים צריכה להתחיל כשהילד שלכם עודנו תינוק. התחילו להשתמש במברשת שיניים רכה המתאימה לבני שנה צחצוח לילדכם שיניים עם מים בלבד לפחות פעמיים ביום. רצוי להימנע מחומר הפלואוריד בשלב זה ולכן מים זה מספיק. צריך כבר מההתחלה להקפיד על צחצוח כמו כן להפוך את החוויה הראשונה הזאת עם ניקיון השיניים לנעימה ומלמדת. הורה שמקדיש את הזמן לצחצח עם הילד שיניים בגיל קצת יותר בוגר גם חוט דנטלי עוזר לילד שלו להחיל ממקום בריא את התהליך ולא ממקום של פחד. ברגע שילדכם יהיה גדול מספיק כדי לירוק את משחת השיניים, תוכלו לעבור למשחת שיניים שיש בה פלואוריד. למדו את ילדכם לפזר אותו בין השיניים, החניכיים והלשון. אם אתם לא בטוחים איך, בקשו מרופא השיניים שלכם להראות לכם את הדרך הנכונה לצחצח את השיניים של ילדכם.

 

מתי לפנות לרופא שיניים

האקדמיה לרפואת שיניים לילדים  ממליצה לילדים לפנות לרופא שיניים בסביבות יום ההולדת הראשון שלהם. זה נותן לרופא השיניים הזדמנות לחפש בעיות מוקדמות עם השיניים של ילדכם. רופאי שיניים לילדים מתמחים בטיפול בבריאות השיניים אצל ילדים יודעים לתת טיפול נאות בעת הצורך.ביקור שגרתי זה, מבסס את ההרגל הטוב של בדיקות שיניים הרי כל אחד צריך לראות את רופא השיניים פעמיים בשנה. שיני חלב חשובות לא פחות מהשניים הקבועות. אין כמו חיוך של ילד בריא, שמח שרוצה לטרוף את העולם. תדאגו לעשות את כל שביכולתנו על מנת לוודא שהחיוך הזה ישאר כמו שהוא, ואתם תהיו רגועים ושקטים שהילדים שלכם בריאים וחזקים.

טיפול שיניים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר