מה היא רפואת שיניים הוליסטית?

לא הרבה אנשים שמעו על רפואת שיניים הוליסטית, אך בהחלט מדובר בדבר שחשוב שתכירו! אז מה זה בעצם רפואת שיניים הוליסטית ומה היתרונות של הטיפול הזה? 

 

מה זה בכלל אומר?

על רפואת שיניים קונבנציונלית אין אדם אחד שלא שמע. אנחנו מכירים טוב מאוד את הטיפולים ואת המכשירים, וברוב המקרים לא בהכרח לטובה. רפואת שיניים הוליסטית היא דרך נוספת לטיפולי שיניים, באמצעות גישות שונות של הרדמה וטיפול.

 

מי עושה את זה?

רפואת שיניים הוליסטית מתבצעת כמובן על ידי רופאי שיניים מנוסים ומוסמכים, והיא דורשת מיומנות רבה. רופאים מסוימים אשר החליטו לעבור לשיטת טיפול זו מאמינים בה בלב שלם ויודעים כי היא מביאה לתוצאות מצוינות.

מחפשים רופא כזה? הכירו את דר שרית. דר שרית היא רופאת שיניים שמתמחה בין היתר גם ברפואת שיניים הוליסטית.  לקריאה אודות דר שרית לחצו על הקישור.

 

הרדמה ברפואת שיניים הוליסטית

אחד הדברים שמעוררים הכי הרבה חשש במהלך טיפול השיניים הוא ההרדמה. הרדמה באמצעות זריקות הן לא רק מפחידות אלא גם לא נעימות ואפילו כואבות. לרפואת השיניים ההוליסטית יש פתרון לכך! קיימות שיטות שונות להרדמה בטיפול השיניים כמו למשל דיקור ואפילו שיטות מורכבות יותר כגון היפנוזה באות בחשבון.

כמובן שהכל צריך להיעשות בהסכמת המטופל ומבלי לגרום לו לאי נוחות מכל סוג. ההרדמה בשיטת הטיפול ההוליסטית היא הרבה יותר נעימה ופחות כואבת מה שמאפשר לכל הטיפול להתקדם על הצד הטוב ביותר.

 

יתרונות של רפואת שיניים הוליסטית

רפואת שיניים הוליסטית משתמשת הרבה בצמחי מרפא ובאלמנטים שאינם נפוצים בשיטה הרגילה. שיטה זו היא שיטה מוכחת ואין חשש כי הטיפול יהיה פחות יעיל מאשר טיפול שיניים קונבנציונלי. טיפול שיניים הוליסטי הוא אידיאלי עבור אנשים עם סף כאב נמוך או עבור אנשים שחוששים באופן כללי מבדיקות וטיפולי שיניים. הסיטואציה הלא נעימה הזו לא חייבת להיות כזו, ולכן מומלץ מאוד לבדוק לגבי טיפול מסוג זה במידת הצורך.

לאחר טיפול שיניים הוליסטי אתם תרגישו הרבה יותר טוב ולא תבינו איך לא חשבו על הרעיון הזה עוד קודם!

 

בחירה חכמה בטיפול הוליסטי

הרבה אנשים יכולים להיות סקפטיים לגבי שיטת הטיפול הזו, אך אין לכך שום סיבה. מדובר בשיטה לגיטימית לחלוטין בה משתמשים מיטב רופאי השיניים על מנת להקל על הכאב והחשש של המטופלים. אם אתם עדיין לא בטוחים לגבי השיטה הזו אנחנו ממליצים לקרוא אודות אנשים שטופלו בשיטה זו ויצאו ממנה מרוצים, ולהבין דרך הסיפורים שלהם כיצד רפואת השיניים ההוליסטית תרמה להם.

מדובר בשיטה רפואית לכל דבר ועניין, ואין סיבה שתמנעו ממנה רק בגלל החשש שהיא אינה עוזרת או אינה לגיטימית.

בדקו עוד היום לגבי טיפולים מסוג זה ודאגו לשיניים שלכם!

רפואת שיניים הוליסטית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר