מדוע צריך שתלים דנטליים ומתי צריך אותם?

עולם השיניים הוא אחד העולמות המורכבים ביותר שיש.

לא סתם אנשים לומדים שבע שנים רק בשביל להיות רופאי שיניים בעוד רופאים אחרים לומדים יחד את כל לימודי הרפואה.

הרי אין באוניברסיטה פקולטה ייחודית לאורתופדים או רופאי אף אוזן גרון כפי שיש בעולם רפואת השיניים וזה מלמד אותנו על מורכבות הנושא ועל הסיבוכים הרבים שיש ברפואת שיניים.

אחד הדברים המסובכים ביותר שיש זה שתל דנטלי.

שתל כזה מתחבר ללסת שלכם ומחליף למעשה את השיניים שלכם.

השתל מהווה תחליף לשיניים שלכם ושמים אותו לאחר עקירת השיניים.

למעשה יש כל מני שיטות לשים את השתל אך השיטה הנפוצה ביותר היא השתלת שיניים.

שימו לב השתלת שתלים דנטליים אפשר לעשות ביום אחד וזה משהו שכדאי לכם לתת עליו את הדעת אם אתם סובלים ממחסור בשיניים.

 

האם כדאי להשתיל שתלים דנטליים בחו"ל?

אין מחלוקת על כך כי השתלה של שתלים דנטליים היא מסובכת ומורכבת ולא רק זאת היא גם לא זולה. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לי להשתיל שתלים דנטליים בחו"ל? אם כן אנו חייבים לציין כי זה רעיון גרוע שלא כדאי ללכת שבי אחריו. אתם צריכים להבין כי מבחינה כספית עלות הטיסה ועלות השהייה בחו"ל מקרבים את מחיר ההשתלה להשתלה בארץ. אך חמור מכך נאמר כי אתם מבצעים השתלה, חוזרים לארץ רק בכדי לגלות כי יש זיהום או בעיה עם השתלים, מי יעזור לכם במקרה כזה? האם תצטרכו לטוס שוב לחו"ל, האם זה נשמע לכם הגיוני? לכן השתלה של שתלים דנטליים עושים רק בישראל ולא בשום מקום אחר.

 

קבלו המלצות על הרופא לפני שאתם בוחרים בו

לאחר שהבהרנו כי שתלים דנטליים שמים רק בארץ אנו חייבים לציין כי יש משמעות אדירה לשאלה מי הרופא שאתם שוכרים שישים לכם את השתלים. עליכם להבין כי ככל שהרופא יותר טוב כך ההשתלה תעבור יותר בשלום. אז איך נבחר את הרופא הטוב ביותר בשוק? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לקבל המלצות על הרופא ממטופלים קודמים שלו. איך נעשה זאת? אם כן פשוט פנו אל הרופא ובקשו ממנו להפנות אתכם אל מטופלים אחרים אשר עברו השתלת שיניים ואז התקשרו אל אותם מטופלים ושמעו מהם האם הטיפול עבר בשלום והאם אפשר לסמוך על הרופא שלכם.

 

וודאו כי הרופא מומחה בהשתלת שתלים דנטליים

כאשר אתם פונים אל דוקטור שיניים אתם חייבים לוודא כי הוא מומחה לא רק ברפואת שיניים אלא בהשתלה של שתלים דנטליים. עליכם לדעת כי לכל רופא יש מומחיות ואתם צריכים להבטיח כי הרופא שלכם מומחה בשתלים דנטליים וזאת בכדי להבטיח כי הטיפול שלו בכם יהיה הטוב ביותר שיש.

 

טיפול רפואי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרים בריאים
צרו איתנו קשר